• سه‌شنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401052316277
  • خبرنگار : 30188

نکاتی برای زندگی در خانه خود در حین بازسازی

نکاتی برای زندگی در خانه خود در حین بازسازی

اگرچه اهداف بازسازی ساختمان به راحتی این روند را توجیه و ما را برای بازسازی تشویق می‌کنند، اما نمی‌توان از این نکته چشم‌پوشی کرد این فرآیند تا چه حد می‌تواند چالش‌برانگیز باشد؛ به‌ویژه اگر نیاز دارید در خانه خود در حین بازسازی ساختمان زندگی کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از گریت کابینت، خبر خوب این است که کمی برنامه‌ریزی، خلاقیت و انعطاف‌پذیری کمک زیادی به تبدیل یک موقعیت ناراحت کننده و ناخوشایند به موقعیتی قابل مدیریت و حتی خاطره‌انگیز برای شما و خانواده شما می‌کند.

حین بازسازی، با یک تقویم کار کنید

با پیمانکار مورد اعتماد خود شریک شوید تا تاریخ شروع، میانه و پایان پروژه نوسازی خود را ثبت کنید و در هر مرحله نقاط عطف قابل توجهی را تعیین کنید. بازسازی روندی است که شامل بسیاری مراحل پیچیده است، بنابراین یک جدول زمانی دقیق و در عین حال منعطف، پایه‌ای را ایجاد می‌کند که می‌توانید به طور مؤثر همه چیز لازم را برای صاف کردن کارها حین بازسازی ویلا تا حد امکان هماهنگ کنید.

نکاتی برای زندگی در خانه خود در حین بازسازی

این سطح از شفافیت و ارتباط در طول پروژه به شما و خانواده‌تان این امکان را می‌دهد که با حداقل مقدار ناراحتی خود را با شرایط در حال تغییر وفق دهید. با تعیین مکان و زمان انجام کار در سرتاسر خانه، می‌توانید مناطق پر سر و صدا و گرد و غبار را ایزوله کنید، وسایل ضروری را دوباره بچینید و عزیزانتان را از آسیب دور نگه دارید.

در خانه خود محل کار، زندگی و بازی را مشخص کنید

هنگامی که برنامه خود را تنظیم کردید، مطمئن شوید که مناطق تحت بازسازی به وضوح شناسایی شده و تا حد امکان مهر و موم شده است. موانع موقت، مسیرهای جایگزین، و امکانات جایگزین به شما کمک می‌کند تا شما و خانواده‌تان را از گرد و غبار، سر و صدا و خطرات یک محل کار فعال دور نگه دارید. با پیمانکار خود در مورد روش‌های مهار و پاکسازی آنها صحبت کنید.

غذا، لوازم و عوامل حواس‌پرتی را جابه‌جا کنید

اتاق‌های غیرقابل دسترس شما را نه تنها از کاربرد، بلکه ظرفیت ذخیره‌سازی آن‌ها نیز محروم می‌کنند. قبل از شروع کار، اقلام ضروری مورد نیاز خود را شناسایی کنید و آن‌ها را به اتاق‌های جداگانه ببرید تا در طول پروژه از آن‌ها استفاده مناسبی شود. فراموش نکنید که هر چیز دیگری را که مانع ایجاد می‌شود یا در طول بازسازی آسیب می‌بیند، بردارید. مطمئن شوید چیزهایی که اغلب به آن‌ها نیاز دارید به راحتی پیدا می‌شوند.

از کودکان، حیوانات خانگی و افراد مسن محافظت کنید

از کودکان، حیوانات خانگی و سالمندان در میان این همه هیاهو محافظت کنید، فراموش نکنید که ایمنی آسیب پذیرترین افراد خانواده خود را در اولویت قرار دهید. یک راه ساده و موثر برای انجام این کار، اختصاص فضاهای کاری و ترافیکی جداگانه برای آن‌ها و تیم نوسازی است. در صورت امکان، درب پشتی را منحصراً برای کارگران و جریان تمام تجهیزات سنگین، مواد و وسایل اختصاص دهید. از آن جایی که بچه‌ها بی‌قرار می‌شوند و سالمندان هم نیاز به حواس‌پرتی دارند. اتاق‌هایی را تغییر دهید که صرفاً به سرگرمی و جدایی آن‌ها از هیاهو در جای دیگر خانه اختصاص دارد. این فضاها را با اسباب بازی‌ها، مطالب خواندنی، وسایل الکترونیکی و بازی‌ها پر کنید.

حمام بخش مهمی در بازسازی است

بازسازی حمام به پیچیدگی‌های خاص خود منجر می شود، چه شما حمام را بازسازی کنید و چه نکنید، به خصوص در خانواده‌های بزرگتر که تقاضا برای آن ها می‌تواند شدید باشد. در صورت امکان، یک برنامه روزانه ایجاد کنید که در آن زمان مشخصی برای جلوگیری از ترافیک به همه داده شود.

نکاتی برای زندگی در خانه خود در حین بازسازی

فقط با استفاده از محصولات ضروری حمام و دوش مطمئن شوید که فضای کافی وجود دارد. اضافه کردن یک جعبه یا چمدان دستی می‌تواند به حداکثر استفاده از فضای محدود حمام کمک کند.

استراتژی خاص خود را برای آشپزخانه تعیین کنید

بعد از حمام، آشپزخانه شما قسمتی از خانه است که واقعاً نمی‌توانید بدون آن زندگی کنید. پیچیده‌تر کردن چالش نوسازی و بازسازی ویلا، خانه یا هر محل دیگری، این واقعیت است که اکثر خانه‌ها فقط یک آشپزخانه دارند و دسترسی به آن نقش مهمی در راحتی شما در روند بازسازی ساختمان دارد.  برای این منظور، اقلام غیرقابل فاسد شدن، بشقاب‌های یکبار مصرف و ظروف نقره، و دستورالعمل‌هایی که به مناسب‌ترین وجه با وسایلی که در دست دارید تهیه می‌شوند، ذخیره کنید. مهمتر از همه این تجربه را یک ماجراجویی در نظر بگیرید و از آن به عنوان بهانه‌ای برای سفارش غذا استفاده کنید!

شرکت بازسازی در تهران

گروه کابینت و دکوراسیون گریت با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه بازسازی‌های مسکونی، اداری و تجاری، طراحی و تولید انواع کابینت‌های کلاسیک و مدرن و دکوراسیون داخلی در حال حاضر ادعا دارد که به عنوان ارائه دهنده خدمات دکوراسیون و کابینت سفارشی در خدمت شما همراهان عزیز است؛ تخصص این گروه کار با بالاترین کیفیت و با قیمتی بی رقیب است؛ اگر به دنبال بازسازی ویلا، بازسازی خانه و خدمات دیگر در حوزه دکوراسیون داخلی هستید با شماره 09128251252 گروه کابینت و دکوراسیون گریت تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha