• یکشنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401052316491
  • خبرنگار : 50084

همایون‌فر پس از بازی‌های کشورهای اسلامی به لهستان می‌رود

همایون‌فر پس از بازی‌های کشورهای اسلامی به لهستان می‌رود

ایسنا/خراسان رضوی شهروز همایون‌فر، والیبالیست مشهدی که به همراه تیم ملی والیبال ب راهی مسابقات کشورهای اسلامی شده‌ بود، پس از بازی‌های کشورهای اسلامی به اردوی تیم ملی الف اضافه خواهد شد.

وی که با تیم ملی ب به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها راه یافته، پس از برگزاری بازی فینال بلافاصله ترکیه را به مقصد کراکوف لهستان ترک خواهد کرد تا زیر نظر بهروز عطایی به همراه سایر ملی‌پوشان در تورنمنت واگنر به میزبانی لهستان شرکت نماید.

تیم ملی از چهار شهریور ماه نیز در مسابقات جهانی به میزبانی لهستان و اسلوونی حضور خواهد یافت که در نخستین گام باید در اسلوونی به میدان برود.

چند سال بعد از خداحافظی امیر حسینی و فرهاد ظریف از بازی‌های ملی، شهروز همایون‌فر طلسم عدم حضور والیبالیست‌های خراسان رضوی در تیم ملی را شکست و حالا دوباره والیبال مشهد در تیم ملی ایران نماینده دارد.

برای شادی مردم ایران هم‌قسم شده‌ایم

شهروز همایون‌فر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم ملی ب در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار کرد: قطر و پاکستان را شکست دادیم و در برابر ترکیه در شرایطی که ۲ ست پیش بودیم، به خاطر قطعی شدن صدرنشینی در گروه، شاید حریف را کمی دست کم گرفتیم و سه بر ۲ شکست خوردیم. در نیمه نهایی به مصاف آذربایجان می‌رویم و اگر پیروز شویم، راهی فینال می‌شویم.  

وی تصریح کرد: ترکیه با تیم خیلی خوبی راهی مسابقات شده و قطر هم با تیم اصلی چلنج کاپش به مسابقات کشورهای اسلامی آمده و از همینجا مستقیم راهی جام جهانی می‌شود. امیدوارم با قهرمانی به ایران بازگردیم.

این والیبالیست خراسانی در رابطه با پوشیدن پیراهن تیم ملی الف و شکستن طلسم عدم حضور والیبالیست‌های خراسانی در تیم ملی پس از خداحافظی امیر حسینی و فرهاد ظریف گفت: انگیزه زیادی دارم تا بتوانم جانشین شایسته‌ای برای والیبالیست‌های بزرگ خراسانی تیم ملی باشم. انگیزه زیادی دارم و خوشحالم که در جام جهانی و جام واگنر لباس تیم ملی را می‌پوشم. والیبال خراسان از ظرفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند همیشه در تیم ملی نماینده داشته‌ باشد.

همایون‌فر در رابطه با هدف تیم ملی الف در رقابت‌های جهانی که به میزبانی لهستان و اسلوونی برگزار می‌شود، تصریح کرد: کسب بهترین نتیجه هدف همه ماست. بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم. می‌دانیم که توقع مردم از تیم ملی والیبال در هر شرایطی بالاست اما رقبا هم سرسخت هستند و کار آسانی مقابل هیچ تیمی نداریم. برای موفقیت و شادی دل مردم هم‌قسم شده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha