• سه‌شنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401052316494
  • خبرنگار : 30188

آشنایی با چمن مصنوعی ایرانی

آشنایی با چمن مصنوعی ایرانی

یکی از مباحث داغ این روزها ایرانی‌بودن کالاها و محصولات در هر حوزه و بازاری است. اما زمانی که بحث چمن مصنوعی به میان می‌آید، پیشرفت‌های چشمگیر تولیدکنندگان داخل در عرصه ساخت و طراحی چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی مطابق با استانداردهای جهانی، واقعا غیرقابل چشم‌پوشی است.

به گزارش ایسنا به نقل از چمن سرا، این روزها چمن مصنوعی ایرانی ساخته شده توسط کارخانه و شرکت معتبری که در طول سال‌های فعالیت خود به خوبی اعتبار و راستی و درستی شان اثبات شده است، نه تنها در کشور عزیزمان با استقبال بالایی مواجه شده است، بلکه میزان تقاضای خرید چنین چمن‌هایی از کشورهای همسایه نیز روز به روز بیشتر می‌شود.

چرا چمن مصنوعی تولید ایران انتخاب مناسب و مطمئنی است؟

اگر برای خرید این کالای ایرانی نیاز به دلایل محکمی دارید، با ما در ادامه همراه باشید:

1. هزینه‌هایتان را کاهش می‌دهد

اعداد و ارقام مربوط به تورم موجب می‌شود تا مردم در هر طبقه اجتماعی و اقتصادی که هستند، تمام تلاش خود را برای کاهش هزینه‌ها انجام دهند. شاید عجیب به نظر برسد اما انتخاب یک چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی با کیفیت بسیار بالا به طور قابل توجهی می‌تواند هزینه‌های اضافه زندگی را کاهش دهد.

می‌پرسید چگونه؟

شما دیگر قرار نیست درست مانند چمن‌های طبیعی به فکر آبیاری و رو به رو شدن با قبض آب سنگین و هنگفت باشید. دیگر خبری از خرید مواد شیمیایی و سمی برای دفع حشرات، آفات، مقابله با علف‌های هرز و غیره نخواهد بود.

چه چیزی بهتر از این که منظره و چشم‌اندازی از دل طبیعت داشته باشید، این در حالی است که بیشتر از این که تحت استرس و فشار مراقبت و حفظ سلامتی و پایدار بودن این نمای دل‌انگیز باشید، می‌توانید از آن لذت ببرید و به احساس آرامش درونی برسید.

2. از با کیفیت بودن چمن مصنوعی اطمینان می‌یابید

بازار چمن مصنوعی درست مانند هر بازار و عرصه دیگری، با ورود قاچاقی چمن مصنوعی چینی و خارجی بی‌کیفیت و ضعیف عجیبن شده است. شاید این امر تشخیص چمن مصنوعی ایرانی خوب و بد را برایتان سخت و دشوار بسازد.

حالا باید چه کار کنید؟

نگران نباشید، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است به خوبی تحقیق کنید و کارخانه چمن مصنوعی ایرانی بیابید که در زمینه انواع چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی، از تخصص و تجربه بالایی برخوردار است.

شما می‌توانید این امر را از پروژه‌ها و نمونه کارهایی که انجام داده‌اند، نظر مشتریان، سابقه چند و چند ساله و شرکت‌ها و نام‌های بزرگی که با آن‌ها کار کرده‌اند، به وضوح مشخص نمایید. همه این‌ها موجب می‌شود تا خیال‌تان راحت باشد که چنین شرکت و تولیدکننده‌ای همیشه درصدد این است که با ارائه محصولات درجه یک، مرغوب و استاندارد، اعتبار خود را حفظ کرده و آینده تجاری خود را نیز محکم‌تر کند.

آشنای با چمن مصنوعی ایرانی

3. با کمبود وقت خداحافظی کنید

اگر به طبیعت سبز علاقه داشته باشید، مطمئنا می‌دانید که نگهداری و حفظ سرسبز و شادابی و سرزندگی چمن‌های طبیعی امکان‌پذیر است، اما به شرطی که وقت زیادی برای آن‌ها بگذارید و هزینه بسیاری نیز بپردازید.

در مقابل چمن مصنوعی تولید ایران درجه یک همان نتایج و منظره را به شما ارائه می‌دارد، همچنین خبر خوش این است که دیگر نه قرار است با آبیاری گسترده چمن‌ها، کود دادن، سمپاشی، مقابله با علف‌های هرز و غیره وقت تان هدر برود، و نه قرار است بخش عمده‌ای از درآمدتان را به این موضوع اختصاص یابد.

این موضوع به این معنی است که وقت شما به کارهای پربازده و درآمدزای زندگیتان اختصاص می‌یابد. خیال‌تان تخت باشد، چمن‌ها با کمترین نیاز به نگهداری، همیشه سرسبز و زیبا به نظر خواهند رسید.

گروه چمن سرا به عنوان مرکز خرید و فروش انواع چمن مصنوعی ایرانی در زمینه ورزشی و تزئینی بیش از یک دهه است که با شرکت‌ها و نام‌های بزرگی در ایران کار کرده است و حتی یک قدم فراتر نهاده و چمن‌های مصنوعی درجه یک را به کشورهای همسایه نیز صادر نموده است.

با تماس با تیم فروش متخصص چمن سرا می‌توانید بهترین نوع چمن مصنوعی را مطابق با پروژه و نیازهای خود انتخاب کنید و منتظر سبز شدن هر چه بیشتر روزهای زندگیتان باشید.

سرایتان سبز با چمن سرا

شماره تماس: 09194006300

منبع: www.chamansara.com

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha