• یکشنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401052316824
  • منبع : نمایندگی خوزستان

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استان:

۹۶ درصد نانوایی‌های خوزستان کارتخوان هوشمند نصب کرده‌اند

۹۶ درصد نانوایی‌های خوزستان کارتخوان هوشمند نصب کرده‌اند

ایسنا/خوزستان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی خوزستان گفت: نانوایی های استان در حال رصد و نظارت هستند و نانوایی هایی که کارتخوان جدید نصب کرده اند، ۱۵ درصد مشوق می گیرند.

سید سعید حسینی نژاد در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان که امروز، ۲۳ مردادماه در خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آماری که در سامانه شاپرک تایید شده و به بانک سپه تحویل داده شده است، در ۹۶ درصد نانوایی ها کارتخوان نصب شده است و با پیگیری های فرمانداران شهرستان ها، برای ۴ درصد مابقی نیز کارتخوان نصب خواهد شد.

وی افزود: برای ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در استان کارتخوان نصب شده است و همکاران باید آن ها را روزانه رصد کنند که چه کسانی از کارتخوان استفاده می کنند و چه کسانی استفاده نمی کنند.

حسینی نژاد تصریح کرد: گزارش ها را روزانه با جزئیات کامل به ما اعلام کنید که با نامه کتبی به فرمانداری ها اعلام کنیم که پیگیری کنند و طی مکاتباتی با فرمانداری های شهرستان ها، این مساله پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: مورد دیگری در خصوص مابقی نانوایی ها که حدود ۵۰۰ نفر هستند که  منتظر آن ها هستیم و احتمال می دهیم که مشکلات آن ها بیشتر باشد و در این مدت بررسی هایی نیز در این زمینه انجام شده است و باید برای این مساله فرصت زمانی تعیین شود و تا پایان هفته تمام این مشکلات باید حل شود.

حسینی نژاد افزود: به زودی موضوع توزیع آرد وفروش نان به شیوه قبل ممنوع می شود و طبق گزارشی که در کل کشور ارائه شده است، عملکرد نصب کارتخوان برای نانوایی ها بالای ۹۰ درصد است و باید تلاش کنیم تا پایان این هفته همه کارتخوان ها نصب شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی خوزستان گفت: نانوایی های استان در حال رصد و نظارت هستند و نانوایی هایی که کارتخوان جدید نصب کرده اند، ۱۵ درصد مشوق می گیرند اما باید این مساله پیگیری و به ۱۰۰ درصد برسد و همه کارتخوان ها نصب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha