• دوشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401052417183
  • خبرنگار : 50491

فرماندار بندرگز خبر داد:

افتتاح ۱۵۹ طرح تولیدی و اقتصادی هفته دولت در بندرگز/ اشتغالزایی برای ۳۰۱ نفر

افتتاح ۱۵۹ طرح تولیدی و اقتصادی هفته دولت در بندرگز/ اشتغالزایی برای ۳۰۱ نفر

ایسنا/گلستان فرماندار بندرگز با اشاره به برنامه‌های هفته دولت، از افتتاح ۱۵۹ طرح تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

صابر حسن‌پور صبح امروز(دوشنبه ۲۴ مرداد) در قرارگاه شهید همدانی استان گلستان، با تشریح برنامه‌های هفته دولت در بندرگز اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر نماد و اسوه ‌های خدمتگزاری و صداقت در یاد و خاطره مردم همیشه ماندگارند و این دو شهید بزرگوار در طول حیات پربرکت خود با سادگی و صداقت به عنوان مصداق خدمت بی منت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران شناخته شده‌اند.

وی با بیان اینکه هفته دولت علاوه بر معرفی، بیان و ارائه گزارش عملکرد فرصتی برای خدمت مدیران به مردم است، افزود: در شهرستان بندرگز به همت تمامی دستگاه‌های اجرایی همه تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته دولت به کار گرفته‌ایم.

فرماندار بندرگز با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال ۲۱۶ طرح عمرانی و اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۲۲۶ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، بیان کرد: از این تعداد پروژه ۵۷ پروژه در بخش عمرانی و زیربنایی است که ۵۲ پروژه آن با اعتبار ۱۲۵ میلیاردتومان به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی پنج پروژه نیز آغاز خواهد شد.

حسن پور از افتتاح ۱۵۹ طرح با ۸۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغالزایی برای ۳۰۱ نفر در شهرستان فراهم می شود، همچنین دو واحد بومگردی نیز طی هفته دولت در این شهرستان کلنگ‌زنی خواهد شد.

گفتنی است؛ قرارگاه خبری شهید همدانی با هدف تبیین دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم در استانداری گلستان راه‌اندازی شده و ایجاد فضای امیدآفرین و تقویت روحیه خودباوری از جمله اهداف راه‌اندازی این قرارگاه خبری است.

در قرارگاه خبری شهید همدانی که از امروز فعالیت آن آغاز شده به مدت یک هفته مسئولان استان گلستان اعم از فرمانداران، معاونان استاندار، مدیران کل و در نهایت استاندار محترم در روز پایانی فعالیت این قرارگاه به ارائه گزارش عملکرد خواهند پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha