• سه‌شنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401052518071
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نایب رئیس شورای شهر سرعین:

احداث کمپ‌های تیم ملی سرعین؛ وعده ای که به ثمر نرسید

 احداث کمپ‌های تیم ملی سرعین؛ وعده ای که به ثمر نرسید

ایسنا/اردبیل نایب رئیس شورای اسلامی شهر سرعین گفت: وعده‌های مسئولان و برخی از چهره‌های ورزشی متعلق به استان اردبیل در احداث کمپ‌های تیم ملی تو خالی و پوچ درآمده است.

محمود زنده‌دل در نشست مطبوعاتی اعضای شورای شهر سرعین با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به عدم تحقق وعده مسئولان در راه‌اندازی کمپ تیم‌های ملی در سرعین، امیدواریم زمین‌های چمن ورزشی مناسب در شهر سرعین راه‌اندازی شود تا جوانان بتوانند اوقات فراغت خود را صرف فعالیت‌های ورزشی کنند.

وی ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را در پیگیری بسیاری از مطالبات و خواسته‌های مردم یادآور شد و تصریح کرد: خبرنگاران با حرفه‌ای‌گری و نگاه واقع‌بینانه سعی می‌کنند تا خواسته‌های مردم را پیگیری کرده و در این زمینه اقدامات مؤثر و عملیاتی را از سوی مسئولان پیگیری کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر سرعین خواسته و مطالبه به حق مردم را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری به ویژه تعیین تکلیف پروژه طلایه‌داران، ساری‌سو و قره‌سو اعلام کرد و گفت: امیدواریم هر چه سریعتر این پروژه‌ها با همکاری مسئولان استان به سرانجام رسیده و بیش از این مردم منطقه ناراضی از بلاتکلیفی‌های سال‌های گذشته نباشند.

زنده‌دل نبود تالار استاندارد در سرعین را یکی از دغدغه‌های جدی برشمرد و افزود: با توجه به برگزاری رویدادهای مختلف گردشگری در سرعین، امیدواریم سرمایه‌گذاران فرصت احداث تالار استاندارد را در سرعین منطبق بر شرایط گردشگری فراهم کنند.

وی مواهب خدادادی سرعین، آب و هوا و تنوع جاذبه‌های گردشگری سرعین را یادآور شد و خاطرنشان کرد: سرعین هر چند از شهر بازی مناسب، پل معلق و برخی دیگر از زیرساخت‌ها بی‌بهره است اما سعی داریم با همراهی شورای شهر و شهرداری با ایجاد زیرساخت‌ها و حمایت از سرمایه‌گذاران در این بخش ورود پیدا کنیم.

تخفیف ۵۰ درصدی آبدرمانی های سرعین برای خبرنگاران کشور

زنده‌دل از تخفیف ۵۰ درصد تمامی آبدرمانی‌های سرعین برای ارائه خدمات به خبرنگاران کشوری اشاره کرد و ادامه داد: همه خبرنگاران در سطح کشور می‌توانند با ۵۰ درصد تخفیف تا پایان سال از خدمات آبدرمانی‌های سرعین استفاده کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر سرعین اضافه کرد: اجرای پایلوت شهر هوشمند در شأن و شایستگی سرعین است و امیدواریم با همراهی مسئولان شاهد تحقق این امر در سال‌های آینده باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha