• سه‌شنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401052518543
  • خبرنگار : 50039

فرماندار علی‌آبادکتول خبر داد:

افتتاح ۱۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی علی‌آبادکتول در هفته دولت

افتتاح ۱۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی علی‌آبادکتول در هفته دولت

ایسنا/گلستان فرماندار علی‌آبادکتول از افتتاح و آغاز به کار ۱۵۳ پروژه عمرانی و اشتغالزا به ارزش ۹۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد.

ابراهیم احمدی امروز در قرارگاه خبری شهید حسین همدانی که در آستانه هفته دولت در سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری گلستان برپا شده است، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش های دولت است.

فرماندار علی آباد کتول با بیان اینکه در هفته دولت ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۵۳ پروژه عمرانی، زیربنایی، تولیدی، اقتصادی و عام المنفعه با اعتبار ۹۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح و آغاز بکار خواهد کرد، افزود: ۴۳ هزار و ۸۲۷ خانوار از خدمات این پروژه‌ها برخوردار می‌شوند و برای ۲۸۸ نفر نیز شغل ایجاد می گردد.

وی با تاکید بر اینکه با همت و تلاش دولتمردان، اعتبارات این شهرستان در سال‌جاری نسبت به سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰ برابر رشد داشته است، توضیح داد: رقم اعتبارات از ۹۰ میلیارد تومان به ۹۵۲ میلیارد تومان افزایش یافت که نشان دهنده همت بالای مسئولان نظام و استان می باشد.

احمدی با اشاره به اینکه شهرستان علی‌آبادکتول از لحاظ جمعیتی سومین شهرستان استان گلستان می باشد، خاطر نشان کرد: این شهرستان قطب تولید گوشت سفید (مرغ) و ماهیان سرد آبی می باشد و در حوزه گردشگری ظرفیت بسیار بالایی را دارد که قابلیت های سرمایه گذاری را در آن بیش از پیش تقویت کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان گلستان از اختصاص اعتبار ۷۱۱ میلیارد تومانی به پروژه های عمرانی این شهرستان سخن گفت و توضیح داد: در این سفر ۱۴ هزار و ۴۰۵ میلیاردتومان تسهیلات ارزی، ریالی و قرض‌الحسنه برای علی‌آبادکتول مصوب شده است.

وی تصویب ۴۳۰ میلیون یورو برای نیروگاه سیکل ترکیبی علی‌آبادکتول و پیش بینی ۵۰۲ میلیارد تومان برای فاضلاب شهری را از اتفاقات مهم این سفر برشمرد و یادآور شد: همزمان با هفته دولت، افتتاح کارخانه ریسندگی و بافندگی ماهوت شمال با موقعیت اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر و اورژانس بیمارستان بقیه‌الله و کلنگ‌زنی پلی کلینیک این شهرستان را خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha