• سه‌شنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۲:۲۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401052518598
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

خانم گل تیم فوتبال بانوان سپاهان:

صعود به جام ملت‌های آسیا سطح لیگ را ارتقا می‌دهد

صعود به جام ملت‌های آسیا سطح لیگ را ارتقا می‌دهد

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: صعود به جام ملت‌ها قطعا روی سطح فنی و کیفی لیگ تاثیرگذار است و ما سپاهان هستیم که در بازی‌های داخل خانه حتی برابر قهرمان فصل هم نباختیم. 

هاجر دباغی، عصر امروز(سه‌شنبه، ۲۵ مرداد) در حاشیه آیین معارفه کادر تیم‌های ورزش قهرمانی سپاهان در سیتی‌سنتر اصفهان در جمع خبرنگاران، با اشاره به صعود تاریخی تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد:در تیم ملی تمرینات و بازی‌های سنگینی را سپری کردیم و در نهایت برای اولین بار به جام ملت‌ها صعود کردیم. قطعا این بازی‌ها روی سطح فنی بازیکنان و سطح کیفی لیگ تاثیر خوبی خواهد داشت. 

وی افزود: لیگ پر بار و طولانی مدتی را گذراندیم. با توجه به بازی‌های ملی که داشتیم، حرفه‌ای‌ترین لیگ را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش ایسنا، خانم گل تیم فوتبال بانوان سپاهان، تصریح کرد: ۶ سال است که در این تیم حضور دارم و هر سال روند رو به رشدی داشته و از تجربیات قبل استفاده کردیم. هر سال اتفاقات بهتری افتاده و در صورت تداوم این روند تغییرات خوب، می‌توانیم جام را به اصفهان بیاوریم.

دباغی درخصوص انحلال تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: بازیکنان بومی اصفهان از ابتدا در این تیم بودند و این اتفاق خوب نیست. با توجه به صحبت‌هایی که انجام شده برای باشگاهی که در بخش آقایان فعالیت دارد، مبلغ زیادی مورد نظر نیست و امیدوارم این انحلال اتفاق نیفتد.

وی از حضورش برای یک فصل دیگر در کنار طلایی‌پوشان خبر داد و درباره‌ حضور ایراندوست در این تیم گفت: هر اتفاقی در تیم بیفتد، ایراندوست مربی بزرگ و با اخلاقی است که سطح فنی بالایی دارد که سال‌های زیادی در ملوان و تیم ملی افتخار آفرید.

دباغی درباره قهرمان فصل گذشته فوتبال بانوان، افزود: هر سال نتایج خوبی برابر خاتون گرفتیم. حریف مهره‌های قابل احترام و بزرگی دارد، اما ما هم سپاهان هستیم و تاکنون در بازی‌های داخل خانه بازنده نشدیم.

خانم گل سپاهان اضافه کرد: وظیف‌ام گل زنی است و وظیفه ام را انجام می‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: لباس تیم ملی لباس بزرگی است که هر کس آرزوی آن را دارد. در لیگی که گذشت طبیعی بود برخی بازیکنان مصدومیت داشته باشند و امیدارم در آینده با برنامه‌ریزی‌های فدراسیون بتوانیم بازی‌های بهتر و بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha