• چهارشنبه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401052619229
  • منبع : نمایندگی گیلان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گیلان عنوان کرد

عدم رعایت ساعات پخت از عوامل ایجاد نارضایتی در مصرف کننده

عدم رعایت ساعات پخت از عوامل ایجاد نارضایتی در مصرف کننده

ایسنا/گیلان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گیلان گفت: عدم رعایت ساعات پخت نان یکی از عوامل ایجاد نارضایتی در مصرف کننده است.

فرزاد اسدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در خصوص نظارت عمومی و مطالبه‌گری مردم در بهبود کیفیت نان ضروری است، اظهار کرد: نظارت بر عملکرد واحدهای خبازی یکی از عوامل افزایش کیفیت نان است.

وی با اشاره به کیفیت خوب آرد مورد استفاده واحدهای خبازی و رعایت تمامی موازین استاندارد در تولید آرد گیلان افزود: گندم مورد استفاده کارخانجات آرد کیفیت بالایی دارد و از نظر برخورداری از گلوتن و پروتئین مطلوب است.

مدیرکل غله گیلان در ادامه با بر شمردن ویژگی های جغرافیایی استان گیلان به لحاظ گردشگری و کشاورزی گفت: با توجه به افزایش تقاضا در فصول گردشگری و کشاورزی ماهانه ۳۰ هزار کیسه آرد به عنوان فوق العاده به واحدهای خبازی استان تحویل شده است.

اسدی گفت: تعطیلی خودسرانه، عدم رعایت ساعات پخت و خروج آرد از چرخه پخت نان با توجه به تفاوت فاحش قیمت آرد یارانه ای با قیمت تمام شده آن را از عوامل ایجاد نارضایتی در مصرف کننده است.

وی رعایت موازین بهداشتی، زمان تخمیر مناسب و داشتن مهارت در پخت نان را رمز تولید نان با کیفیت عنوان کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha