• پنجشنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401052719839
  • منبع : نمایندگی همدان

نماینده مردم همدان در مجلس خبر داد:

آخرین روزهای آبی در سد اکباتان/ توزیع آب باید عادلانه باشد

آخرین روزهای آبی در سد اکباتان/ توزیع آب باید عادلانه باشد

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از کاهش شدید آب سد اکباتان همدان خبر داد و گفت: سد اکباتان آخرین روزهای آبی را به خود می‌بیند بنابراین مردم باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آب در همدان کم شده و متاسفانه سد اکباتان آخرین روزهای آبی را به خود می‌بیند و الان در حال استفاده از آب چاه‌های خالق‌وردی و آق‌حصار برای تامین آب همدان هستیم.

فلاحی دررابطه با انتقال آب از سد تالوار به همدان تصریح کرد: قرارگاه خاتم با سرعت بالایی در حال انحام کار است و امیدواریم به زودی شاهد انتقال آب به همدان از سد تالوار باشیم.

وی ادامه داد: نمی‌توان زمان دقیقی برای اتمام پروژه آبرسانی به همدان اعلام کرد اما رئیس جمهور در سفر به همدان اعلام کرد تا دو ماه دیگر و استاندار اعلام کرد تا یک‌ماه دیگر این پروژه به اتمام می‌رسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ۱۸ کیلومتر از خط لوله انتقال آب به همدان باقیمانده است.

فلاحی عنوان کرد: وقتی مخزن خالی می‌شود نمی‌توان کاری انجام داد همچنین خبرهایی داریم که گویا در شبکه توزیع آب و فشارشکن‌ها ایراداتی وجود دارد که باید اصلاح و آب به صورت عادلانه بین مردم تقسیم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۹ ۰۶:۴۹

سلام. درمنطقه شهرک مدنی فاز 2 و3. از پنج شنبه شب آب قطع شده امروز شنبه است هنوز ما یه قطره آب نداریم

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۳۱ ۱۷:۳۷

اگه از اول سد لایه روبی درستی می شد وضع شهری مثل همدان این نبود مسئولین ونمایندگان همدان پول میگیرن که مشگل مردم رو حل کنن ووضع شهری مثل همدان به اینجا نکشه همدان که جمعیتش کمتر از خیلی از کلان شهر هاس متاسفم برای همه ی اونایی که فقط اسم نماینده ومسئول رو یدک می کشن