• پنجشنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401052720033
  • خبرنگار : 71647

تمام قسمت‌های «جیران» حذف شد

تمام قسمت‌های «جیران» حذف شد

آیکون سریال «جیران» به کلی از پلتفرم پخش‌کننده حذف شده و قسمت‌های پیشین این سریال هم دیگر در دسترس کاربران نیست.

به گزارش ایسنا، حذف آرشیو سریال «جیران» از پلتفرم پخش‌کننده، با درخواست و پیگیری شاکی پرونده، به دادسرای فرهنگ و رسانه اتفاق افتاد.

بر اساس این گزارش، رسیدگی به این‌ پرونده تا اواخر تابستان ادامه دارد  و تا آن زمان سریال «جیران» در دسترس مخاطبان نخواهد بود.

در پی اختلاف کارگردان و تهیه‌کننده سریال «آهوی من مارال» و تهیه‌کننده و کارگردان «جیران»، پخش این سریال از همان ابتدا با حواشی مواجه بود و در نهایت هم به توقف و حذف موقت سریال «جیران» انجامید.

پخش سریال «جیران» به دنبال همین اختلافات و شکایت عوامل سریال مذکور، مدتی می شد که متوقف شده بود اما تا پیش از این آرشیو این سریال در دسترس بود.

فیلیمو به عنوان پخش‌کننده جیران، به جبران حذف ناگهانی‌ این سریال، «یاغی» را هفته گذشته در دو قسمت پخش کرد و به‌زودی هم‌قرار است «بی گناه» به عنوان سریال جایگزین پخش شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۸ ۲۳:۲۵

چقد بد چرا اینکازو میکمنین خدا خیر تون نده ک جیران و کلا متوقف کردی

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۹ ۰۱:۱۲

من از این به بعد هیچ کاری از فتحی و عفیفه نمی بینم شرم اوره شهرزاد به ان شکل جیران به این شکل با ارزوی محروم شدن همیشگی فتحی عفیفه برومند امامی به امید بیدار شدن کسی که می تواند محرومشان کند

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۹ ۱۹:۱۰

تکلیف افرادی که 22 قسمت را به مبلغ 220 هزارتومان خریداری کرده اند چه می شود

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۹ ۲۱:۱۰

شما میدونید ک چند نفر ک یکیشم خودم بخدا جیران بهترین فیلم ایرانی بود ک من تاحالا دیده بودم ‌‌...این یعنی بدشانسی تا ی سرگرمی پیدا میکنیم میر.ینن..توش🗿

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۱۷:۲۳

لطفا پخشش کنین خیلی فیلم خوبیه

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۱۰ ۰۶:۵۶

واقعا به مردم توهین کردید.اینهمه اشتراک بخر جیرانو ببین بعد یهو ولش کنن.مردمم که هیچ .اینهمه وقت بزار دنبال کن فیلمم تاریخیه .بابتش با عذر خواهیم کار درست نمیشه .متاسفم.وقتی توی یه سکانس دکترش گفت عادت ماهانه شدن مردم گفتن چرا اسم عادت ماهانه رو اوردی دیگه چه انتظاری میره؟عادت ماهانه یه چیز عادیه که هر ماه برای کل زنان دنیا اتفاق میفته .آیا کار خلافیه که عادت ماهونه میشن .مگه اینوه عادت ماهانه یه چیز هوس رانانه است که زنا در ماه خودشون میرن دنبالش ؟جز درد و بدبختی چی داره براشون که باید پنهان بشه .باید کاملا راجع بهش اتفاقا توضیح داده بشه که توی اون یه هفته باید مراعات زن رو بکنی چه بچه چه همسر چه پدرو برادرباید حواسشون باشه روی سیستم اعصاب و همه چیزشونم تاثیر میزاره .متاسفم