• شنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1401052920923
  • خبرنگار : 50105

روند افزایش فروش برای غول تولیدکننده ماشین‌آلات کشاورزی در جهان

روند افزایش فروش برای غول تولیدکننده ماشین‌آلات کشاورزی در جهان

انتظار می‌رود فروش «جان دیر»، با افزایش تقاضا افزایش یابد و رشد فروش دو رقمی خود را گزارش دهد که ناشی از تقاضای شدید تجهیزات کشاورزان با پول نقد است که به شرکت در افزایش قیمت کمک کرده است.

به گزارش ایسنا، تحلیلگران اظهار کردند: این سازنده تجهیزات کشاورزی، احتمالاً فروش سه ماهه قبلی خود را بازیابی خواهد کرد زیرا قیمت سویا و ذرت در نیمه اول سال به بالاترین حد دهه گذشته رسید و کشاورزان را تشویق به خرید تراکتور و کمباین جدید کرد.

اریک گریزر، تحلیلگر ارشد مودیز می‌گوید: اینها عوامل بزرگی هستند که شما قبل از خرید تجهیزات در نظر می‌گیرید.

پیش‌بینی می‌شود که شرکت مستقر در مولین در ایلینویز در مقایسه با سه ماهه مشابه سال قبل، ۲۳ درصد افزایش درآمد را به ۱۲.۷۸ میلیارد دلار گزارش کند. بر اساس برآوردهای تحلیلگران رفینیتیو، وال استریت انتظار دارد که تولیدکننده به ازای هر سهم ۶.۶۹ دلار درآمد خالص ۲.۰۳ میلیارد دلاری به ثبت برساند که افزایشی ۲۳.۷۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۱ است.

این شرکت، مانند بسیاری از تولیدکنندگان، برای تامین امنیت قطعات و سایر مواد خام با مشکل مواجه شده است. این امر باعث توقف تولید و توانایی آن در ذخیره‌سازی مجدد طبقات نمایشگاه شده و باعث شده است که سازنده تراکتور پیش‌بینی فروش تحلیلگران را از دست بدهد. مدیران شرکت در کنفرانس سه ماهه دوم خود به سهامداران گفتند که اختلالات زنجیره تامین تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش رویترز، به گفته گریزر، به نظر می‌رسد که شرط دیر بر روی کشاورزی نتیجه دقیق داده است و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند ۳۶ درصد افزایش درآمد سالانه نسبت به سال برای این بخش، بالاترین رشد در میان خطوط تجاری است. قیمت‌گذاری بسیارخوب بوده است و این می‌تواند به درآمد بسیار بالایی برای «دیر» منجر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha