• شنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401052921196
  • خبرنگار : 30188

اجاره خودرو با راننده آراد سیر

اجاره خودرو با راننده آراد سیر

فرقی نمی­‌کند توانایی مالی بالایی داشته باشید یا متوسط، در هر صورت اجاره خودرو یکی از بهترین روش‌­ها برای شما خواهد بود. امروزه رواج اجاره ماشین با توجه به قیمت بالای خرید ماشین و شرایط اقتصادی بسیار بیشتر شده و اشخاص زیادی به دنبال کرایه ماشین هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از آراد سیر، شما می­‌توانید با حداقل هزینه یک خودرو لوکس داشته باشید و به هر جایی که می­‌خواهید با آن بروید. قصد سفر دارید؟ می­‌خواهید در مراسم عروسی بدرخشید؟ باید به یک قرار کاری مهم برسید؟ یا هر چیز دیگری، اجاره خودرو با راننده بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

اجاره ماشین عروس

دوست دارید شاهزاده سوار بر اسب سفید شما با چه مدل خودرویی در شب عروسی به دنبالتان بیاید؟ فکر هزینه و... نباشید و تنها ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید چرا که اجاره آن بسیار ارزان و مناسب می­‌باشد. شما با اجاره ماشین عروس یک شب به یادماندنی را برای خودتان رقم خواهید زد. از آنجایی که تم عروسی­ها بیشتر به رنگ سفید و مشکی است برای ماشین عروس خودروهایی با رنگ سفید بیشتر اجاره می­شود و باب سلیقه زوج‌ها می‌­باشد؛ اما هیچ محدودیت و قانونی وجود ندارد. هر مدل ماشینی با هر رنگی که بخواهید را می­‌توانید انتخاب کنید. می‌­توانید در کنار کرایه خودرو، درخواست راننده را هم داشته باشید تا دیگر مجبور به رانندگی نشوید و یک مراسم لاکچری برای خودتان برگزار کنید.

مدارک مورد نیاز اجاره ماشین عروس

شما باید حداقل 20 سال سن داشته باشید تا بتوانید ماشین عروس اجاره کنید. اگر می­‌خواهید اجاره ماشین عروس بدون راننده داشته باشید باید گواهینامه رانندگی با اعتبار 6 ماهه داشته باشید و همچنین مسلط به رانندگی باشید. مدارک دیگری هم باید به همراه داشته باشید که عبارت‌اند از:

  1. مدارک شناسایی و احراز هویت
  2. پرداخت مبلغ هزینه
  3. به همراه داشتن چک یا سند به اندازه ارزش خودرویی که می‌­خواهید اجاره کنید. این پرداخت به منظور ودیعه و امانت می‌­باشد و در زمان بازگردانده خودرو به شما پرداخت می‌­شود.
  4. گواهی اشتغال یا مدرک احراز هویت محل سکونت اجاره کننده مانند قبض برق

هزینه اجاره خودرو با توجه به مدل ماشین و همچنین مدت زمانی که آن را کرایه می­‌کنید فرق خواهد داشت؛ اما نکته مشخصی که وجود دارد این است که هرچه مدل خودرو بالاتر باشد، هزینه اجاره بیشتری هم خواهد داشت؛ اما در هر صورت به نسبت خرید ماشین و هزینه­‌های جانبی آن و... مقرون به صرفه‌تر است.

اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده آراد سیر

یکی از روش‌­های رنت ماشین، اجاره خودرو با راننده است. تفاوتی ندارد که قصد اجاره ماشین عروس را دارید یا برای نیاز دیگری آن را کرایه می­‌کنید در هر صورت شما می­‌توانید با راننده اجاره کنید تا دیگر نگران سلامت خودرو و رانندگی نباشید. راننده توسط شرکت اجاره ماشین تعیین می­‌شود و هزینه مجزایی برای آن پرداخت نمی­‌کنید. با آسودگی خاطر سوار ماشین خواهید شد و به هرجایی که بخواهید می­‌توانید بروید. مسئولیتی هم در قبال خودرو نخواهید داشت. اگر در روز تایم کاری زیادی دارید و حوصله رانندگی ندارید این بهترین گزینه برای شما است. یا اگر سرکار هستید و می­‌خواهید فرزند خودتان را به کلاس و ... ببرید می‌­توانید این کار را به راننده بسپارید. اجاره خودرو با راننده برای میزبانی از مهمانانی که در فرودگاه منتظر شما هستند هم یک گزینه بسیار ایده‌آل است که می­‌تواند پرستیژ شما را بیشتر کند.

مزایای اجاره خودرو با راننده

در دنیای امروز اجاره خودرو با راننده منافع زیادی برایتان خواهد داشت. از مهم‌ترین مزیت‌های اجاره خودرو می­‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

رسیدن به آرزوی دست‌نیافتنی

نشستن پشت فرمان بوگاتی یا پورشه و... می­‌تواند یک آرزو به‌جامانده از کودکی باشد. شما می‌­توانید هر خودرویی که آرزوی سواری آن را دارید اجاره کرده و سوار شوید. خودروهای سواری، لوکس و شاسی بلند، ایرانی، خارجی و... که می­‌تواند شما را به خواسته­‌تان برساند. تنوع بالای خودروها باعث می­‌شود به راحتی متناسب با بودجه و نظر خودتان انتخاب کنید.

تجربه کیفیت و خیال راحتی

دیگر نگران بیمه بدنه ماشین یا زمان سرویس و تعمیر ماشین نخواهید بود. می‌­توانید ماشینی را سوار شوید که از سلامت آن مطمئن هستید و می­‌دانید که وسط راه شما را تنها نخواهد گذاشت.

فرشته نجات شما

تصور کنید باید به یک قرار کاری مهم برسید اما به خاطر سرما هوا، خودروتان روشن نمی­‌شود! این می­‌تواند یک فاجعه در آن لحظه باشد؛ اما اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده می­‌تواند شما را نجات دهد و به راحتی سر زمان تعیین شده به قرارتان برسید.

اجاره خودرو با راننده آراد سیر

مدارک و شرایط مورد نیاز اجاره خودرو با راننده

برای اجاره خودرو با راننده شما به تمامی مدارکی که در بخش بالا برای اجاره ماشین عروس گفته شده نیاز دارید به غیر از گواهینامه رانندگی، چرا که دیگر خودتان پشت فرمان نخواهید بود.

آرادسیر

اجاره ماشین با راننده به عنوان ماشین عروس یا هر منظور دیگری با بهترین هزینه و بهترین خودروها برای شما امکان‌پذیر است. می­‌توانید با مراجعه به سایت آراد سیر برای هر مقصدی که می­‌خواهید با نازل‌ترین قیمت خودرو کرایه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha