• یکشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401053021471
  • خبرنگار : 50182

استاندار کرمانشاه:

هر مدیری دغدغه "اشتغال" نداشته باشد، نماینده دولت نیست

هر مدیری دغدغه "اشتغال" نداشته باشد، نماینده دولت نیست

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف مدیران جهت ایجاد اشتغال، گفت: هر مدیری که دغدغه اشتغال نداشته باشد، نماینده دولت نیست.

بهمن امیری مقدم در جلسه شورای اداری اسلام آبادغرب و تجلیل از خانواده شهدای عملیات مرصاد و اصحاب رسانه، با اشاره به مشکلات استان، از بیکاری به عنوان مهمترین آنها یاد کرد و افزود: بیکاری استان به 50 سال قبل برمی گردد و متاسفانه طی این سالها با وقوع معضلاتی مانند جنگ تحمیلی افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: جنگ تحمیلی موجب شد بسیاری مردم از شهرهای مرز کوچ کنند و همین امر بیکاری را در این شهرها و مرکز استان تشدید کرده است.

امیری مقدم گفت: متاسفانه آمار بیکاری استان در سالیان گذشته روند افزایشی داشته و این وظیفه ماست که با این معضل مقابله کرده و روند آن را کاهشی کنیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف مجموعه مدیران استان در این زمینه گفت: هر مدیری که دغدغه اشتغال نداشته باشد، نمی تواند نماینده این دولت باشد.

امیری مقدم گفت: از طرفی باید روی فرهنگ کار استان با جدیت کار شود، چرا که متاسفانه فرهنگ کار نکردن در این استان رواج دارد و بسیاری افراد فقط به دنبال شغل های راحت هستند و اصلا حاضر به تحمل کوچکترین سختی در این زمینه نیستند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگر سخنانش به سفر رییس جمهور به استان هم اشاره کرد و افزود: در این سفر 33 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه برای استان مصوب شده که دو مرحله تخصیص آن در حال ورود به استان است.

وی افزود: در تلاشیم که هرچه سریعتر پروژه های با پیشرفت بالاتر از 55 درصد را در استان اجرایی کنیم.

امیری مقدم به وضعیت شهرستان اسلام آبادغرب هم اشاره کرد و افزود: این شهرستان دومین شهرستان بزرگ استان است و خوشبختانه در سفر رییس جمهور به استان، اعتبارات خوبی برای آن دیده شد.

وی افزود: یکی از اولویت های این شهرستان بحث راه اندازی پروژه راه آهن کرمانشاه-اسلام آبادغرب-خسروی است که در سفر هیات دولت اعتبارات خوبی برای آن دیده شده است.

امیری مقدم از پیگیری برای راه اندازی اداره کل راه آهن استان هم خبر داد و افزود: همزمان با پیشبرد این پروژه پیگیر راه اندازی اداره کل راه آهن استان هم هستیم.

استاندار کرمانشاه اشاره ای هم به پیگیری راه اندازی پروژه پالایشگاه آناهیتا داشت و افزود: با راه اندازی این پروژه بیش از 10 هزار شغل در استان ایجاد می شود.

وی افزود: همچنین با راه اندازی پتروشیمی اسلام آبادغرب تعداد زیادی شغل در این شهرستان ایجاد می شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: اسلام آبادغرب شهرستان دوم استان بعد از کرمانشاه است و باید به جایگاهی که در شان آن است، برگردد.

امیری مقدم در ادامه با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران، گفت: امروز دشمن به جای جنگ نظامی، جنگ رسانه ای و تبلیغاتی را به راه انداخته و سربازادان و جهادگران این میدان نبرد جدید اصحاب رسانه هستند.

وی افزود: مسئولیت مهمی متوجه اصحاب رسانه و قلم آنهاست، چرا که قلم آنها هم می‌تواند آبرو بدهد و هم آبرو ببرد و بسیار مهم است که از این قلم چگونه استفاده می‌شود.

امیری مقدم گفت: امروز در فضای مجازی شاهد بداخلاقی های بسیاری همستیم و این وظیفه اهالی رسانه است که بااین بداخلاقی ها مقابله کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha