• یکشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401053021529
  • منبع : شهرداری تهران

افتتاح دو مرکز تسهیل و توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه گردشگری پایتخت

افتتاح دو مرکز تسهیل و توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه گردشگری پایتخت

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در جریان افتتاح دو مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار های نوپا در حوزه گردشگری در تهران از راه اندازی چند مرکز دیگر اشتغال زایی تا پایان ۱۴۰۱ در تهران خبر داد و گفت: در حال تدوین برنامه ویژه ای در حوزه کارآفرینی هستیم.

به گزارش ایسنا، احمد احمدی صدر در جریان افتتاح دو مرکز "ویژه مشاغل خانگی" و "مرکز ویژه مشاغل نوپا و دانش بنیان" در منطقه یک شهرداری تهران گفت:  افتتاح این دو مرکز در منطقه یک و در شمال تهران به عنوان یکی از مراکز گردشگری به ویژه در حوزه گردشگری سلامت اهمیت زیادی داشته و در سایر نقاط پایتخت نیز باید با توجه به ویژگی های آن منطقه اینگونه مراکز را راه اندازی کنیم.

او افزود: اما نیت و دورنمای ما از افتتاح این مراکز، خدمت رسانی به تمام افراد در کلان شهر تهران و حتی فرای آن در کل کشور خواهد بود.

احمدی صدر افزود: ما با ظرفیت های عظیم مردمی و نخبگانی در کشورمان مواجه هستیم که به درستی در مجرا  و مسیری که توان دارند و می توانند برای کشور ما افتخارآفرینی کنند قرار ندادیم که این خود ناشی از نقص های قانونی و گاهی کوتاهی برخی نهاد هاست که نتوانسته اند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

به گفته وی، همه ظرفیت هایی که در کشور وجود دارند مانند نخبگان، دانشمندان و کسانی که اهل تفکر و ایده هستند باید وارد عرصه میدان شوند و کمک کنند.


مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود : رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران در دوره جدید مدیریتی آن است که از توان و ظرفیت های مردمی، سمن ها و ظرفیت عظیم آحاد مردم استفاده شود در همین عرصه و حوزه سعی کرده ایم آن هایی که نوپا هستند و در کشور ما می توانند ظهور و بروز داشته باشند را تقویت کنیم.


بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، او ادامه داد: اگر شورای شهر در حوزه قانون تسهیلگری کند تا موانعی همچون  بند ۶ ماده ۵۵ برطرف شود می توانیم مراکز بیشتری را در سطح محلات تهران داشته باشیم و سعی داریم تا پایان سال جاری تعداد مراکز اشتغال و کارآفرینی، توسعه و تسهیل کسب و کار را افزایش دهیم.


مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به رویکرد جدید در بحث کارآفرینی تصریح کرد:  در حال تدوین برنامه ویژه ای در حوزه کارآفرینی هستیم که ضمن هدفمندی کارآفرینی و اشتغال ،نیازهای جامعه را که در دوره های مدیریت شهری قبل تاکنون احصاء شده است را جمع بندی کرده و آنچه که امروز اولویت های جامعه ما را شامل شده و درگیر کرده را طبقه بندی و بر اساس آنها ایجاد اشتغال کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha