• یکشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401053021924
  • خبرنگار : 30188

خرید چمن مصنوعی در تهران

خرید چمن مصنوعی در تهران

این که به این نتیجه برسید که به شدت به فضای سبزی نیاز دارید تا شلوغی و جمعیت و آلودگی هوای تهران را تاب بیاورید، چمن‌های سبز و شاداب را در ذهن‌تان پررنگ می‌کند. محصولی که دقیقا ظاهر چمن‌های طبیعی دارد اما دردسرهای نگهداری و هزینه‌های سرسام‌آور آن را ندارد. چه چیزی از این بهتر؟

به گزارش ایسنا به نقل از چمن سرا، در شهرهای بزرگ مانند تهران داشتن فضای سبز اختصاصی و خانوادگی، یک خواب و خیال به نظر می‌رسد. اما باید بگوییم که با خرید چمن مصنوعی ایرانی با کیفیت این آرزوها در مدت زمان کوتاهی به واقعیت می‌پیوندند.

چمن مصنوعی تزئینی چیست؟

چمن مصنوعی تزئینی برای دکوراسیون و زیبایی هر چه بیشتر محوطه و حیاط حتی دکوراسیون داخلی از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. کافی است متناسب با شرایط و موقعیت مکانی و همچنین هدف و نیازهای خود، بهترین نوع چمن مصنوعی تزئینی یا دکوراتیو را انتخاب کنید، بقیه ماجرا به دست چمن مصنوعی بسپارید تا نمای شگفت انگیز و خارق‌العاده‌ای را مهمان چشم‌های شما کند.

1.چمن مصنوعی استخر

اگر استخر نقطه عطف حیاط شما می‌باشد، هیچ چیز به اندازه چمن مصنوعی نمی‌تواند ترکیب رویایی و جذابی را با آن ایجاد کند. جدا از بحث زیبایی، امنیت شما هنگام بیرون آمدن و شیرجه زدن به استخر بسیار بیشتر می شود، چرا که چمن مصنوعی قابلیت زهکشی آب فوق العاده‌ای دارد و خیلی سریع خشک می‌گردد و از همه مهم‌تر اصلا لیز احساس نمی‌شود، از این رو ریسک لغزش و سر خوردن و آسیب‌های جسمانی به شدت کاهش می یابد.

2. چمن مصنوعی پشت بام (روف گاردن)

داشتن یک باغ و فضای سبز در پشت بام منزل تان شاید اندکی عجیب و غریب به نظر برسد و شاید هم شما را به فکر گرفتاری‌های نگهداری و یا آسیب‌هایی که ممکن است به ساختمان وارد کند، بیاندازد. اما ما به شما اطمینان می‌دهیم که چمن مصنوعی روف گاردن برای ساختمان‌های استاندارد و مستحکم، هیچ خطری ندارد، زیرا آن گونه که موجب تخریب آسیب به ساختارهای داخلی ساختمان شود، سنگین نیست. از طرف دیگر مانند عایق گرما و سرما عمل می‌کند که نکته مثبتی برای فصل گرما و سرما و کاهش مصرف انرژی می‌باشد.

3. چمن مصنوعی تراس و بالکن

اگر تنها فضای بازی که در اختیار دارید به تراس و بالکن خانه شما مربوط می شود، فرقی هم ندارد که چقدر از سطح زمین فاصله داشته باشد، می‌توانید بساط طبیعت سبز و بهشتی را در آنجا به پا کنید.

شما باید در هنگام خرید چمن مصنوعی، نوعی را برگزینید که از هر جهت متناسب با شرایط تراس شما است و در برابر اشعه‌های UV نور خورشید مقاومت بالایی دارد. حالا دست به کار شوید و با چند گلدان و میز و صندلی، چمن مصنوعی کف تراس را کامل‌تر کنید و آن جا را به بهترین نقطه خانه تان تبدیل کنید.

4. چمن مصنوعی حیاط

خرید چمن مصنوعی در تهران

اگر خانه ویلایی دارید که دوست دارید حیاط و محوطه را به یک پارک اختصاصی برای آرامش و استراحت خود و اعضای خانواده تان تبدیل کنید، به گوش باشید که چمن مصنوعی تزئینی می تواند دنیایی از جذابیت‌های باور نکردنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

با نصب و زیرسازی چمن مصنوعی به شیوه اصولی، می توانید به جای این که تمام طول سال وقت و هزینه خود را صرف نگهداری از چمن‌ها و حفظ سلامت آن ها کنید و یا خودتان را بابت نظافت از آن‌ها به زحمت بیندازید، بیشتر به فکر تفریح و خوشگذرانی و خاطره سازی کنار دوستان و خانواده در چنین فضای سبز باشید. مطمئن باشید که چمن مصنوعی با مقاومت و ماندگاری بالا و همچنین و نمای بصری فوق‌العاده طبیعی خود، شما را شگفت‌زده می‌کند.

گروه چمن سرا کالکشنی از چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی را در انواع مختلف در اختیار مشتریان عزیز می‌گذارد. این مجموعه با سابقه بیش از یک دهه در پروژه‌های بزرگ و کوچک در عرصه‌های گوناگونی نقش‌آفرینی کرده است و حتی توانسته است با صادر کردن انواع چمن مصنوعی خود به کشورهای همسایه، در صحنه بین‌المللی نیز پررنگ ظاهر شود.

تیم متخصص چمن سرا آماده است شما را از انتخاب و خرید چمن مصنوعی گرفته تا نصب، نگهداری و ترمیم راهنمایی و همراهی کند.

سرایتان سبز با چمن سرا

شماره تماس: 09194006300

منبع: www.chamansara.com

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha