• یکشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401053022082
  • خبرنگار : 50184

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه:

بدنبال گرفتن میزبانی مسابقات جوانان و پیشکسوتان جهان هستیم

بدنبال گرفتن میزبانی مسابقات جوانان و پیشکسوتان جهان هستیم

ایسنا/کرمانشاه سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: بدنبال گرفتن میزبانی مسابقات جوانان و پیشکسوتان جهان و یا کاپ آزاد آسیایی هستیم.  

مهدی حاتمی امروز(30 مرداد) در نشستی خبری، با اشاره به میزبانی موفقیت آمیز کرمانشاه در برگزاری رقابت های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور، اظهار کرد: از حدود پنج ماه پیش که به عنوان سرپرست سکان هدایت هیات را بدست گرفتم، بدنبال میزبانی شایسته یک رویداد مهم برای کرمانشاه بودم.

وی ادامه داد: در این راستا پس از پیگیری های زیاد موفق به گرفتن مجوز برگزاری مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور در استان شدیم که در این راه استانداری و اداره کل ورزش و جوانان هم حمایت هایی را داشتند.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان با بیان اینکه کرمانشاه پس از 25 سال دوباره توانست این میزبانی مهم را برعهده بگیرد، گفت: این مسابقات طی روزهای 18 تا 21 مرداد برگزار شد که به اذعان بسیاری از شرکت کنندگان یکی از بهترین مسابقات 10 سال اخیر قهرمانی کشور از نظر کیفیت، کمیت و زیرساختی بود و در کمال امنیت و بدون حاشیه و مشکلی به پایان رسید که یک موفقیت بزرگ برای بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه به شمار می رود.

وی با تاکید براینکه در زمان برگزاری این رقابت ها حتی یک دعوای لفظی هم پیش نیامد، یادآور شد: در این مسابقات توانستیم فرهنگ غنی مردم کرمانشاه را به نمایش بگذاریم  و ثابت کردیم به معنای واقعی "پهلوان" هستیم.

به گفته این مسئول، در این رقابت ها کرمانشاه برای اولین بار موفق به کسب چهار کاپ شد و از طرفی 12 ورزشکار کرمانشاهی به اردوهای تیم های ملی دعوت شدند و دو ورزشکار هم فیکس تیم ملی شدند.  

حاتمی یکی از تاثیرات مثبت برگزاری این رویداد ورزشی را آشتی دوباره تماشاگران کرمانشاهی با سالن های ورزشی عنوان کرد و گفت: حدود چهار هزار نفر به سالن مجموعه ورزشی امام(ره) محل برگزاری مسابقات آمدند که پس از شیوع بیماری کرونا به نوعی آشتی تماشاگران با سالن های ورزشی بود.

وی اظهار کرد: باتوجه به برگزاری موفقیت آمیز این مسابقات، پیشنهاد برگزاری مسابقات جوانان و پیشکسوتان جهان که میزبانی آن به ایران داده شده و یا مسابقات کاپ آزاد آسیا را داده ایم تا کرمانشاه میزبان آنها باشد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه با بیان اینکه استاندار کرمانشاه هم موافق گرفتن میزبانی یکی از این دو رویداد است، گفت: پیگیری ها را برای گرفتن این میزبانی ها آغاز کرده ایم.

وی در ادامه به دیگر فعالیت های انجام شده طی مدت پنج ماه سرپرستی اش در هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اشاره کرد و گفت: در این مدت چندین رویداد داخلی و آسیایی داشتیم که ورزشکاران ما در آنها خوش درخشیدند و دو مدال آسیایی کسب کردند.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه تصریح کرد: در مسابقات قویترین مردان ایران هم میلاد عباس آبادی ورزشکار کرمانشاهی سوم شد و همین ورزشکار در مسابقات فستیوال غرب کشور در رشته پارولیفتینگ با حضور 200 شرکت کننده توانست رکورد لیفت ایران را جابجا کند.

وی یادآورشد: همچنین دراین مدت، اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج بانوان و مسابقات مچ اندازی آقایان، مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی استان در شهرستان صحنه و ... را برگزار کردیم.

حاتمی در ادامه به گذشت پنج ماه از دوره سرپرستی اش در این هیات اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه دوره سرپرستی، دو دوره است، مقدمات برگزاری انتخابات هیات را انجام داده ایم و سه نفر هم کاندیدای احراز پست ریاست هیات هستند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد تا پایان شهریور انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه برگزار شود.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha