• یکشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401053022099
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل حفظ آثار اردبیل:

تکمیل یادمان شهدای اردبیل ۵ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

تکمیل یادمان شهدای اردبیل ۵ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

ایسنا/اردبیل مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: تکمیل یادمان شهدای گمنام در استان اردبیل به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

علی واحد ۳۰ مرداد در جلسه بررسی آخرین وضعیت موزه دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه شهدای گمنام استان در ۳۴ نقطه استان اردبیل خاکسپاری شدند، ما سعی می‌کنیم در مناطق مختلف احداث یادمان شهدا را به شکل مناسب و کیفی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه عمده کارهای اجرایی در تکمیل و راه‌اندازی یادمان شهدا به سرانجام رسیده است، تصریح کرد: امسال تلاشمان را انجام می‌دهیم تا با تأمین پنج میلیارد تومان اعتبار یادمان شهدای گمنام استان را در همه مناطق استان به سرانجام برسانیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل تولید و انتشار کتاب، خاطرات و زندگینامه شهدا و ایثارگران را از برنامه‌های مهم و اساسی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: ما سعی کردیم در سال‌های اخیر به وظیفه خطیر خود در این حوزه عمل کرده و همواره در خیمه‌گاه شهدا در خدمت جامعه ارزشمند ایثارگران باشیم.

واحد در مورد آخرین وضعیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در اردبیل افزود: این پروژه با پیشرفت مناسب در چند سال اخیر مراحل تکمیلی خود را سپری می‌کند و با تخصیص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال بهره‌برداری از این پروژه را به شکل کامل شاهد خواهیم بود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از محل سفر رئیس جمهور برای این پروژه ۲۵ میلیارد تومان مصوب شده که نیمی از آن تاکنون پرداخت و مابقی اعتبارات نیز امیدواریم در کوتاهترین زمان پرداخت شده تا تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل را شاهد باشیم.

واحد از این مرکز به عنوان مجموعه ارزشمند در تبیین و توسعه فرهنگ ایثار و شهدات یاد کرد و ادامه داد: تلاش ما بر این است تا در بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی دفاع مقدس اعم از سالن‌های سینما و گالری‌های موقت و دائمی آن برنامه‌های مختلفی را برای علاقه‌مندان برگزار کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل اضافه کرد: بعد از تکمیل این پروژه تا آخر امسال، از لحاظ محتوایی چینش آثار ارزشمند به جا مانده از دوران دفاع مقدس را در این موزه انجام خواهیم داد تا نسل‌های آینده بتوانند از این فضا بیشتر استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha