• یکشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401053022139
  • خبرنگار : 50084

بنگر: برای خرید مسلمان بودجه کافی نداریم

بنگر: برای خرید مسلمان بودجه کافی نداریم

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی جدید امید وحدت مشهد گفت: مایلم بازیکنانی مثل محسن مسلمان و معین عباسیان را در تیمم داشته‌ باشم اما بودجه تیم محدود است.

نخستین تمرین تیم فوتبال امید وحدت مشهد که با خرید امتیاز شهرخودرو در لیگ دسته یک کشور حضور خواهد یافت، عصر امروز در زمین چمن تمرینی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور سرمربی و مالک باشگاه برگزار شد.

در این تمرین بازیکنانی همچون حامد فلاح‌زاده، حمید طاهرخانی، معراج پورتقی، دانیال کردستانی، فرزاد حاتمی و رضا شربتی حضور داشتند.

محسن بنگر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قبول هدایت تیم امید وحدت اظهار کرد: با تیمی جوان کار را آغاز کردیم. امیدوارم خدا کمک کند و بتوانیم با این تیم جوان کار بزرگی کنیم. فوتبال مشهد مملو از ستاره است و از آن‌ها برای حضور در مشهد اجازه گرفتم. افراد زیادی مثل یحیی گل‌محمدی، ساکت الهامی و مهدی رحمتی در فوتبال مشهد به موفقیت خوبی دست یافتند و امیدوارم اینجا برای من هم خوش‌یمن باشد.

وی افزود: با افتخار و با مدد امام رضا(ع) کار را پذیرفتم. دنبال بهانه نیستم ولی برای حضوری موفق در لیگ باید در حالت عادی حداقل ۴۰ روز تمرین کرد. در لیگ سه با شهرداری نوشهر به لیگ ۲ رسیدیم و در آن سال با امید وحدت همگروه بودیم.

بنگر در پاسخ به اینکه آیا از بدهی‌های باشگاه مطلع است، گفت: از وضعیت باشگاه و بدهی‌ها اطلاع دارم. چاره‌ای نداریم؛ یا باید تلاش کنیم یا منحل شویم. قول‌هایی داده شده و امیدواریم.

سرمربی جدید امید وحدت مشهد در خصوص اینکه اگر تا شروع لیگ یک پنجره امید وحدت باز نشود، چه خواهد کرد، گفت: اگر پنجره باز نشود، نمی‌توانیم در بازی نخست وارد زمین شویم. کلا از فصل پیش معراج پورتقی و کردستانی در اختیار تیم بودند و سرجمع ۲ بازیکن داریم. مشهد آدم‌های بزرگی در فدراسیون و فوتبال ایران دارد و امیدوارم مشکلات زودتر حل شود.

وی در خصوص شایعه حضور بازیکنانی مثل مسلمان و ایرانپوریان در امید وحدت گفت: محسن مسلمان و ایرانپوریان دوستان من هستند. با مسلمان در پرسپولیس همبازی بودم اما آخرین بار ۶ ماه پیش با او حرف زدم. با ایرانپوریان هم در تراکتور همراه بودم اما از آخرین مکالمه ما ۲ سال می‌گذرد. بودجه محدودی داریم و باید براساس این بودجه قدم برداریم.

بنگر در خصوص بازیکنان تیمش گفت: از بین ۴۰۰ بازیکن ۱۰ تا ۱۲ بازیکن را انتخاب کردیم. آرزوی من این است که امثال معین عباسیان را در تیمم داشته‌ باشم اما بودجه ما محدود است. خودمان که درون مجموعه هستیم، دو کدل هستیم؛ چه برسد به اینکه افراد از بیرون نگاه می‌کنند. بودجه ما نصف سقف فصل قبل تیم چوکا بود که در لیگ ۲ فصل قبل حضور داشت و صعود کرد.

وی افزود: علی عباسی و کردستانی بدون قرارداد امروز سر تمرین آمدند و ممنون هستم که به تیم احترام گذاشتند. رضا شربتی هم به همین ترتیب به خاطر فوتبال مشهد به اینجا آمد.  

بابک حاتمی، فرید قلندریان، خشایار روستا و وحید فرجی دستیاران بنگر در تیم امید وحدت خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha