• سه‌شنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۴:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401053122892
  • خبرنگار : 50471

رئیس مرکز بهداشت شهرستان؛

۲۱۷۶ نفر در نهاوند دز چهارم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند

۲۱۷۶ نفر در نهاوند دز چهارم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند

ایسنا/همدان رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: تاکنون ۲۱۷۶ نفر در شهرستان نهاوند دز چهارم واکسن کرونا را  تزریق کرده‌اند و در زمینه تامین انواع واکسن مشکلی وجود ندارد.

علی‌احسان خیشوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع مرحله جدید ویروس کرونا تزریق دز یادآور در سطح شهرستان انجام می‌شود و روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر با مراجعه به دو مرکز موجود اقدام به تزریق واکسن می‌کنند. 

وی با بیان این‌که در موج اخیر کرونا در کشور روند مراجعات به مراکز درمانی افزایشی بود و در نهاوند نیز این اتفاق افتاد، افزود: در حال حاضر در دو بیمارستان شهید قدوسی و آیت‌الله علیمرادیان نهاوند ۳۸ بیمار کرونایی بستری هستند و متاسفانه در این موج یک نفر فوتی کرونایی داشتیم.

خیشوند ادامه داد: وضعیت کرونایی نهاوند از شرایط قرمز به نارنجی تغییر کرده است و همشهریان باید هم‌چنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند تصریح کرد: درصد استفاده مردم شهرستان از ماسک خیلی پایین است و متاسفانه حتی افراد دارای بیماری زمینه‌ای از ماسک استفاده نمی‌کنند که همین امر باعث افزایش این بیماری خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که کار تزریق واکسن کرونا در مراکز جامع سلامت و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان در حال انجام است، اضافه کرد: از شهروندان درخواست داریم هرچه سریعتر در صورتی که شش ماه از تزریق واکسن آن‌ها گذشته نسبت به تزریق دز یادآور اقدام کنند.

به گفته وی به منظور رفاه حال مردم و تسریع در تزریق کرونا یک مرکز سیار کرونا در نهاوند راه‌اندازی شده است و تاکنون تیم سیار کرونا در سطح شهرستان در اماکنی مانند کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ و برای افرادی که قادر به حضور در مراکز تجمیعی نیستند خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند در خاتمه گفت: از همشهریان درخواست داریم علاوه بر تزریق واکسن هم‌چنان پروتکل های بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha