• سه‌شنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401053122949
  • خبرنگار : 30188

بورس فروش چمن مصنوعی

بورس فروش چمن مصنوعی

روزهایی که چمن مصنوعی منحصر به زمین‌های فوتبال و گلف بود، به سر رسیده است. حالا با پیشرفت تکنولوژی رو به رو هستیم، به همین دلیل است که این روزها چمن‌های مصنوعی، درست مانند چمن‌های طبیعی دیده و احساس می‌شوند. این روزها الیافی که در ساخت چمن‌های مصنوعی به کار می‌روند، قدرتمندتر هستند و نمای طبیعی را در معرض نمایش می‌گذارند و حتی لمس آن‌ها واقعا نرم و لطیف احساس می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از آسیا چمن، شما در بازار و بورس فروش چمن مصنوعی به خوبی می‌توانید چمن‌های مصنوعی تکنولوژی یافته و مدرنی را بیابید که وقتی به طور اصولی در یک مکانی نصب شدند، برای مدت زمان طولانی قابل استفاده خواهند بود (حتی در سردترین و گرم‌ترین روزهای سال).

اگر از خود می‌پرسید که آیا چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی برای فضای شما مناسب است یا خیر، حالا مکان موردنظرتان خانه باشد یا فضای تجاری یا عمومی و یا هر جای دیگر، فرقی ندارد، در هر صورت ایده‌های نابی در ادامه وجود دارد که می‌توانند همان راه حل‌هایی باشند که به دنبال آن هستید.

چمن مصنوعی را کجا می‌توانم نصب کنم؟

چمن مصنوعی به شدت چند منظوره و چند کاره است:

1.چمن مصنوعی برای باغ و محوطه‌های مراکز تجاری:

چمن مصنوعی محوطه تبدیل به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای افرادی شده که نیاز به یک فضای سبز  بی دردسر و با نگهداری اندک دارند. چمن مصنوعی ایرانی و استاندارد با کمترین نیاز به نگهداری می‌تواند همیشه سبز و شاداب به نظر برسد، از این رو بی‌شک گزینه مناسبی برای محوطه‌های تجاری در نظر گرفته می‌شود. مخصوصا این که نیاز نیست بودجه خاصی را صرف رسیدگی و نظافت و نگهداری از چمن‌ها بکنید، بیش از هر چیزی جلب توجه می‌کند.

2. چمن مصنوعی برای تراس و روف گاردن:

این که فضای بیرونی مهیجی را در پشت بام و یا تراس خود به وجود بیاورید، شاید آخرین چیزی باشد که به آن فکر کنید، اما بدانید چمن مصنوعی به دلیل زیبایی خیره‌کننده‌ای که دارد و توانایی برای ایجاد فضای فرح‌بخش و بدون نیاز به صرف وقت و انرژی زیاد می‌تواند اولویت اول و آخر شما باشد. در بازار و بورس فروش چمن مصنوعی می‌توانید انواع مختلفی از این محصول را در ابعاد، بافت‌ها، رنگ‌ها، طرح‌ها و تراکم مختلف مشاهده کنید.

برای نصب چمن مصنوعی برای پشت بام (روف گاردن) و یا تراس و بالکن، آماده‌سازی و وجود ساختارهای خاصی نیاز نمی‌باشد، پشت بام و تراس شما با هر شرایطی که دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای چمن مصنوعی باشد.

3. چمن مصنوعی برای مدرسه و زمین بازی:

بورس فروش چمن مصنوعی

اغلب زمین مدارس و مهدکودک‌ها و یا زمین‌های بازی کودکان از سیمان و سنگ فرش پوشیده شده و یا حتی اگر چمن طبیعی وجود داشته باشد، چیزی  جز گرد و خاک و گل و لای نصیب این فرشته‌های نازنین نمی‌شود.  اما چمن مصنوعی برای این محوطه‌ها می‌تواند بدون ایجاد کثیفی و بهم ریختگی و یا لکه‌هایی بر روی لباس‌های بچه‌ها، محیط شاد و هیجان‌انگیز و امن و بهداشتی را فراهم بیاورد.

4. چمن مصنوعی برای نمایشگاه:

با انتخاب چمن مصنوعی می‌توانید غرفه نمایشگاهی خود را در نظر مراجعه‌کنندگان و بازدیدکنندگان متمایز بسازید.

به این ترتیب علیرغم غرفه‌های دیگر که کف‌پوش‌های قرمز، بنفش و یا خاکستری را انتخاب می‌کنند، رنگ سبز چمن‌ها چشم‌های مخاطبان را به سمت شما جلب می‌کند و همچنین نشان می‌دهد که چقدر در کار خود خلاقیت و نوآوری دارید و همین امر سرآغاز اعتماد و اطمینان آن ها به شما و کالا و خدماتی که می‌فروشید، می‌باشد.

آسیا چمن اولین و بزرگترین کارخانه چمن مصنوعی در ایران خاورمیانه می‌باشد و با سابقه بیش از 21 سال خود در مشارکت انواع پروژه‌های ورزشی و تزئینی، به این سطح از تجربه و تخصص رسیده است که شما را در مسیر انتخاب، مقایسه، نصب، ترمیم و نگهداری از چمن ها راهنمایی و همراهی کند.

آسیا چمن، همیشه سبز

شماره تماس: 411127-021 و 09194006300

منبع: www.asiagrass.com

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha