• چهارشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401060201290
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نائب رئیس انجمن انبوه سازان استان اصفهان خبر داد؛

آغاز پروژه نهضت ملی مسکن اصفهان توسط انبوه‌سازان ارشد و پایه یک

آغاز پروژه نهضت ملی مسکن اصفهان توسط انبوه‌سازان ارشد و پایه یک

ایسنا/اصفهان نائب رئیس انجمن انبوه سازان استان اصفهان گفت: پروژه نهضت ملی مسکن در اصفهان توسط انبوه سازان ارشد و پایه یک آغاز شد.

سید کریم داوودی، امروز (چهارشنبه، ۲ شهریور) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای با مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، مدیرعامل شرکت عمران بهارستان و انجمن انبوه سازان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن توسط شرکت عمران بهارستان به هشت انبوه ساز برتر استان اصفهان برای آغاز ساخت و ساز تحویل  داده شد.

به گزارش ایسنا، نائب رئیس انجمن انبوه سازان استان اصفهان تصریح کرد: براساس توافقات انجام شده، انبوه سازان استان اصفهان ۱۵ هزار واحد مسکن استان اصفهان در شهرهای بهارستان، مجلسی و فولادشهر را خواهند ساخت.

وی گفت: در صورتی که مشکلات و ساز و کارهای اداری تسهیل شود، این واحدها طی یکسال و نیم تا دوسال آینده به متقاضیان تحویل خواهد شد.

رئیس انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن به تنهایی نمی‌تواند مشکل مسکن کشور را حل کند و این طرح به تبع بخشی از مشکلات مسکن را برای رده‌های خاص درآمدی کشور حل خواهد کرد، تصریح کرد: به طور قطع کشور نیازمند مسکن ارزان‌تر برای دهک‌های پایین‌تر و متوسط جامعه است.

داوودی با اشاره به پتانسیل بالای انبوه سازان اصفهان در ساخت مسکن در استان‌های مختلف، تصریح کرد: امروز فرصت‌های سرمایه‌گذاری انبوه سازان در اصفهان برای ساخت و ساز زیاد است و امروز مناطق حاشیه زاینده‌رود و یا جنوب شهر اصفهان فرصت‌های بهتری برای انبوه سازی دارند و به نوعی ۸۰ درصد انبوه سازان اصفهان برای ۱۰ درصد افراد خاص تولید مسکن دارند، اما امیدواریم با هماهنگی، انبوه سازان برای قشر پایین هم مسکن تولید کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha