• پنجشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۷:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401060201825
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت 16 سریال یاغی کامل با لینک مستقیم

دانلود قسمت 16 سریال یاغی کامل با لینک مستقیم

دانلود قسمت 16 سریال یاغی (قسمت شانزدهم) با کیفیت بالا و ترافیک نیم بها در ادامه امکان‌پذیر است. برای دانلود قانونی قسمت 16 شانزدهم یاغی با لینک مستقیم با ما همراه باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از سریالینو، قسمت شانزدهم سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در روز پنجشنبه 3 شهریور ماه ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ‌وجه دانلود قسمت 16 سریال یاغی را از دست ندهید چرا که اتفاقات غیرمنتظره و دور از ذهنی در انتظارتان خواهد بود.

برای دانلود قسمت جدید این سریال بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود قسمت جدید سریال یاغی (قسمت 16)

دانلود قسمت 16 سریال یاغی با ترافیک نیم بها ساخته محمد کارت با بازی طناز طباطبایی

بازیگران سریال یاغی قسمت 16

بازیگران: پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری

کارگردان: محمد کارت

تهیه‌کننده: سید مازیار شفیعی

فیلمنامه نویس: پدرام پورامیری، حسین دوماری، محمد کارت

درباره سریال یاغی

پیش‌تولید سریال یاغی در سال 1400 آغاز و با اتمام فیلمبرداری این مجموعه از اواخر اردیبهشت ماه سال 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. سطح بالای تولید، حضور پرتعداد بازیگران توانا و محبوب در کنار فیلمنامه قوی خیلی زود یاغی را به پربیننده‌ترین سریال سالیان اخیر شبکه نمایش خانگی بدل کرد.

به طوری که در چند سال اخیر و به ویژه بعد از همه‌گیری ویروس کرونا که پلت‌فرم‌ها و سایت‌های پخش و دانلود قانونی فیلم و سریال مانند فیلیمو، نماوا، سریالینو و فیلم نت بخش عظیمی از سبد فرهنگی خانواده‌های ایرانی را به خود اختصاص داده‌اند، کمتر سریالی توانسته محبوبیت سریال یاغی را به دست آورد.

فیلمنامه سریال یاغی را پدرام پور امیری، حسین دوماری و محمد کارت بر اساس رمان «سالتو» اثر مهدی افروز منش به رشته تحریر درآورده‌اند. آن‌ها برای نگارش این فیلمنامه بیش از یک سال وقت صرف کرده‌اند و تمام زیر و بم آن را به خوبی چفت و بست داده‌اند. حالا این داستان جذاب و پرکشش به ایستگاه شانزدهم خود رسیده است.

جالب است بدانید فیلمنامه فیلم تحسین شده شنای پروانه نیز توسط همین تیم نوشته شده است. فیلمی که همانند سریال یاغی به موضوعی اجتماعی پرداخته و با استقبال بی‌نظیر مخاطبان مواجه شده بود.

برای دانلود قسمت شانزدهم سریال یاغی روی لینک موجود در بالای همین صفحه کلیک کنید.

دانلود قسمت شانزدهم سریال یاغی (قسمت 16 یاغی) کامل با بازی پارسا پیروزفر

داستان سریال یاغی  قسمت 16

سریال یاغی یک درام خانوادگی، اجتماعی است که داستان زندگی یک پسر کشتی‌گیر به نام جاوید (با بازی علی شادمان) در محله‌ای در جنوب شهر را روایت می‌کند. او در تلاش است تا خود را از این محله پر از فساد جدا کرده و زندگی آرامی را در کنار ابرا، دختر مورد علاقه‌اش بنا کند. پیش از مشاهده قسمت شانزدهم سریال یاغی بد نیست مروری داشته باشیم بر آنچه تاکنون در یاغی اتفاق افتاده است.

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی مشاهده کرده‌اید، آشنایی جاوید با  بهمن خان، او را به مسیر جدیدی کشانده تا از طریق کشتی بتواند رشد کرده به قله آرزوهای خود دست یابد. حالا او به اردوی تیم ملی رسیده اما این تمام ماجرا نیست. این راه تنها به کشتی ختم نمی‌شود و حوادث بسیاری را در مسیر جاوید و خواهرش قرار داده.

جاوید بالاخره توانسته مرزی میان عقل و احساس پیدا کند. عقل حکم می‌کند که با تمام فراز و نشیب‌های زندگی از اهدافش دور نشود. او به خود قول داده که به هیچ مشکلی اجازه ندهد موفقیتش در کشتی را تحت تأثیر دهد. جاوید می‌خواهد در لحظه‌های طلایی زندگی‌اش به امید اینکه نوری از اتفاق‌های خوب را بر قسمت تاریک زندگی‌اش بتاباند، پای کشتی بماند. پای آرمانش و عهدی که در مسیر خوشبختی بسته است.

ظهور دوباره اکبر مجلل و نشان دادن اوج خشونت و بی رحمی او در پیدا کردن فردی که به دخترش تعرض کرده و باعث نازا شدن دخترش شده نشان از آن دارد که روزهای خوبی در انتظار بهمن نیست. هر چند چهره بهمن برای مخاطب دیگر آن مرد مهربان و تواب گذشته نیست که تنها به فکر استعداد جوانان و کسب و کار حلال خودش است اما باز هم سیاهی روبرو شدن با اکبر مجلل آنقدر در ذهن مخاطب هولناک است که می‌توان هنوز هم بهمن را با تمام شرارت‌هایش همراهی کرد.

پیشنهاد می‌کنیم قسمت جدید یعنی قسمت 16 یاغی را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که این اپیزود دست‌خوش اتفاقات شوکه‌کننده و ورای انتظاری است. برای دانلود قسمت شانزدهم سریال یاغی بر روی لینک موجود در بالای صفحه کلیک کنید.

دانلود قسمت 17 سریال یاغی

قسمت هفدهم سریال یاغی هفته آینده منتشر خواهد شد. برای دانلود سریع این اپیزود با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها به سریالینو مراجعه نمایید. همچنین علاوه بر سریال یاغی می‌توانید دیگر فیلم‌ها و سریال‌های جذاب ایرانی و خارجی را در سریالینو یافته و از مشاهده آن در کنار عزیزان‌تان لذت ببرید.

منبع: https://serialino.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha