• پنجشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401060302244
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده ولی فقیه در استان درخواست کرد:

استقرار چرخه کامل درمانی در استان سمنان

استقرار چرخه کامل درمانی در استان سمنان

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان خواستار استقرار چرخه کامل درمانی در استان سمنان شد و گفت: انتظار می‌رود در صورت امکان چرخه کامل درمانی در حوزه های مختلف در استان سمنان مستقر شود تا با کاهش مراجعات مردم استان به پایتخت برای درمان شاهد کاهش هزینه های درمانی در این استان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه سمنان در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان سمنان که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام، رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته‌ دولت اظهار کرد: در دین مبین اسلام بحث سلامت و بهداشت بسیار حائز اهمیت است.

وی با تقدیر از عملکرد خوب دولت سیزدهم در مبارزه با بیماری کرونا افزود: در بُرهه ای از همه گیری ویروس کرونا، ۷۰۰ نفر روزانه بر اثر بیماری کرونا فوت می کردند که در دولت آیت الله رئیسی در این‌خصوص اقدامات مقابله ای خوبی شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: در بحث واردات و تولید واکسن در دولت سیزدهم اقدامات و توفیقات بسیار ارزشمندی شکل گرفت.

وی ادامه داد: در زمینه بهداشت، درمان، دارو و سلامت نیز توقع می رود عدالت همانگونه که مورد تاکید دولت سیزدهم و ریاست جمهوری است، مورد توجه قرار گرفته و لحاظ شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به قرار گرفتن استان سمنان در یک مسیر پرتردد اظهار کرد: استان سمنان بیش از مقدار موجود به تخت‌های بیمارستانی و توزیع امکانات نیاز دارد.

وی گفت: استان سمنان در بین الحرمین قرار داشته و به زائران علی بن موسی الرضا(ع) و مسافران نیز خدمات ارائه می‌دهد که از این لحاظ نیازمند توجه ویژه در بحث بهداشت و درمان است.

نماینده ولی فقیه در استان خواستار استقرار چرخه کامل درمانی در استان سمنان شد و گفت: انتظار می‌رود در صورت امکان چرخه کامل درمانی در حوزه های مختلف در استان سمنان مستقر شود تا با کاهش مراجعات مردم استان به پایتخت برای درمان شاهد کاهش هزینه های درمانی در این استان باشیم.

امام جمعه سمنان با اشاره به توانمندی بالای کشورمان در حوزه تولید دارو افزود: تولید انبوه دارو با کیفیت با برند داخلی و ایرانی کار جهادی می طلبد که انشالله وزیر بهداشت نیز به این مهم عنایت داشته باشند.

مطیعی تاکید کرد: مدیریت و برنامه ریزی حضور پزشکان در استان به دلیل برخی کمبودها با مشکلاتی در سطح شهرستان ها مواجه است که نیاز به توجه ویژه دارد.

وی گفت: با وجود تمام اقدامات خوبی که شکل گرفته، می طلبد تا موانع تکثیر جمعیت و فرزندآوری در کشور به عنوان یک دغدغه مورد توجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha