• پنجشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401060302369
  • خبرنگار : 50491

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس خواستار شد

شهرستان گرگان را ویژه ببینید/ حل مشکلات فعلی نیازمند کار جهادی است

شهرستان گرگان را ویژه ببینید/ حل مشکلات فعلی نیازمند کار جهادی است

ایسنا/گلستان نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: گرچه بودجه و اعتبارات به تناسب شاخص‌ها برای هر شهرستان تعریف شده اما گرگان با توجه به شرایط موجود نیازمند نگاه ویژه است.

غلامرضا منتظری پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۳ تیر در آیین افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت در گرگان، با اشاره به ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در هفته دولت باید شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر بازخوانی شود.

وی با تأکید بر اینکه باید شاخص‌هایی برای ارزیابی عملکرد مسئولان و مدیران متناسب با الگوهایی مانند شهیدان رجایی و باهنر تعریف شود، بیان کرد: مسئولان خود را به صفت مردمی بودن آراسته کنند و از حضور در جمع مردم غافل نشوند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت کار جهادی برای رفع مشکلات فعلی تأکید کرد و یادآور شد: اینکه آیت‌الله رئیسی دولت سیزدهم را به نام دولت مردمی نامگذاری کرده به پشتوانه ما و شما بوده، امروز با توجه به حجم مشکلاتی که وجود دارد کار جهادی باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

منتظری از رویکرد استاندار گلستان بر تحقق چشم انداز قدردانی کرد و گفت: پیشنهاد می کنم مقطع زمانی برای این چشم انداز پیش بینی شود تا مدیران بتوانند برای تحقق آن برنامه ریزی کرده و در مقابل اصحاب رسانه و در نمازهای جمعه برش شهرستانی را رونمایی کنند.

وی متذکر شد: گرچه بودجه و اعتبارات به تناسب شاخص‌ها برای هر شهرستان تعریف شده اما گرگان مرکز استان است و به واسطه این مسئله مهاجران فراوان دارد و مردم از سراسر استان برای درمان و رفع مشکلات به گرگان مراجعه می‌کنند که با توجه به این شرایط نگاه به این شهرستان باید ویژه باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: درخواست ما این است که اعتبارات شهرستان گرگان را متفاوت ببینید در غیر این صورت فرماندار، شهردار و دیگر مسئولان قادر به پاسخگویی به انتظارات مردم نخواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha