• پنجشنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401060302447
  • خبرنگار : 50175

استاندار:

نقطه مشترک پنج شهرستان لرستان، ضرورت احداث سد معشوره است

نقطه مشترک پنج شهرستان لرستان، ضرورت احداث سد معشوره است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با بیان اینکه رسانه‌ها باید اقدامات را به‌صورت جهادی تبیین کنند، گفت: نقطه مشترک پنج شهرستان استان، ضرورت احداث سد معشوره است.

فرهاد زیویار در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی در لرستان که با حضور دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن آمفی‌تئاتر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر، شهدای الگو در اخلاص و خدمت به مردم و کار در نظام مقدس جمهوری هستند.

وی تصریح کرد: بهترین فصل آغاز کار دولت در لرستان همراه با سفر سال گذشته رئیس‌جمهور با ۱۷۵ مصوبه و شامل تکمیل طرح‌های ناتمام، تسهیلات سرمایه‌گذاری، حمایت از واحدهای تولید صنعتی و خدمت‌رسانی بود به نحوی که دولت را با سال‌های قبل خودش متفاوت می‌کند و این فلسفه خدمت در جمهوری اسلامی است که امروز نباید با دیروز یکسان باشد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با همدلی نمایندگان و توجه رئیس مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری از همدلی برای خدمت کردن در لرستان رقم زده شد.

زیویار اضافه کرد: اگر دل‌ها در کنار هم قرار بگیرد تحولات اساسی در استان و کشور رخ خواهد داد، ظرفیت‌ها کنار هم قرار می‌گیرد تا قدمی برای استان برداشته شود.

وی بیان کرد: امروز برگ زرین دیگری از همدلی و وحدت از سوی دولت و مجلس انقلابی رقم زده شد که رسانه‌ها باید اقدامات را به‌صورت جهادی تبیین کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه با این همراهی‌ها و همدلی‌ها قدم‌های خوبی برای استان برداشته خواهد شد، ادامه داد: در سفر رئیس مجلس به شهرستان‌ها، ضرورت عملیاتی شدن مصوبات سفر همواره مورد تأکید بود.

زیویار اظهار کرد: نقطه مشترک پنج شهرستان لرستان، ضرورت احداث سد معشوره است که امروز با تعصب خاصی مورد توجه قرار گرفت و این نوع توجه، در راستای فلسفه خدمت است که رابطه بین دولت و ملت را قوی‌تر می‌کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم در خاتمه این سفر و همچنین پیگیری‌های رئیس مجلس برکات خوبی نصیب لرستان خواهد شد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: حق مردم لرستان و شایستگی مردم بیش از این‌ها است و ما از کار خود و کارنامه خود راضی نیستیم.

زیویار اضافه کرد: در سفر پارسال رئیس‌جمهور به لرستان ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در اختیار استان قرار گرفت و ۱۰ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات ریالی مصوب شد که اگرچه در ماه‌های گذشته حجم بالایی از این عدد در اختیار استان قرار داده نشده است ولی طبق گزارش بیمه ماحصل همین اعتبارات و پرداخت آن، بیش از پنج هزار نفر شاغل بیمه شده است.

وی بیان کرد: براساس اعلام بیمه، بیش از ۵۰۰۰ فرصت شغلی از محل اعتبارات و تسهیلات سفر ۱۹ آذر پارسال رئیس‌جمهور به استان ایجاد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha