• جمعه / ۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401060402692
  • خبرنگار : 71516

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین: دشمن می‌خواهد با نام صلح دروغین، ما را برده کند

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین: دشمن می‌خواهد با نام صلح دروغین، ما را برده کند

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که دشمن می‌خواهد به نام صلح دروغین، فلسطین را برده کند؛ چرا که مقاومت با ذلت و خواری و اشغال مخالف است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: نام فلسطین و ملت آن هر روز بزرگتر می‌شود. اعرابی که ما را هدف قرار می‌دهند باید در محاسبات خود بازنگری کنند. شهدا به ما یادآور می‌شوند که دشمن همچنان بر زندگی ما حکمرانی می‌کند در حالی که بسیاری از کشورها تنها به دنبال تحقق منافع اسرائیل هستند. ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و سازش نخواهیم کرد. پرچم‌های ما همواره برافراشته باقی خواهد ماند. بسیاری از کشورها شهدای ما و تجاوزات اسرائیل در مسجد الاقصی و قدس و کرانه باختری را نمی‌بینند. زمانی که ما از ملتمان دفاع می‌کنیم برخی نویسندگان و شبکه‌های ماهواره‌ای از مقاومت انتقاد می‌کنند. نیاز اصلی ما آزادی است.

وی گفت: دشمن کرانه باختری را به یک شهرک بزرگ برای شهرک‌نشینانش تبدیل کرده که دست به قتل و اقدامات تروریستی می‌زنند. دشمن می‌خواهد به نام صلح دروغین ما را برده کند؛ چرا که ما با ذلت و خواری و اشغال مخالفیم. ما به دشمن و همپیمانانش می‌گوییم یا شما یا ما در کشورمان خواهیم بود. در تمام عرصه‌ها با شما جنگ خواهیم کرد و به جنگ ادامه خواهیم داد تا زمانی که شما سرزمین ما را ترک کنید. اعرابی هستند که نمی‌خواهند نام فلسطین و ملت آن را که هرگز تسلیم نخواهد شد، بشنوند.

النخاله خطاب به نیروهای سرایا القدس گفت: انتقام ما بزرگ است و مسئولیت‌های ما نیز روز به روز بیشتر می‌شود. راه جهاد و مقاومت در جنگ وحدت میدان‌ها در غزه و کرانه باختری خود را نشان داد. مردم ما سرور ملت‌های جهان هستند چرا که ما با نتیجه بی شرمی و ظلم جهان مبارزه می‌کنیم و اسرائیل در رأس این ظلم است. دشمن می‌خواهد وحدت ما را از بین ببرد. جنگ اخیر وحدت مقاومت در تمام عرصه‌ها را ثابت کرد. این جنگ ثابت کرد که هیچ فرقی بین کرانه باختری و غزه نیست و بیان واقعی این شعار است که ملت ما یکی هستند و سرنوشت ما نیز یکی است. نباید به دشمن گوش بدهیم که تفرقه را بین ما ایجاد .اگر آگاهی و هوشیاری ما نبود اختلافات بین ما نفوذ پیدا می‌کرد. باید توهم و تفرقه را کنار بگذاریم؛ چرا که دشمن ما یکی است و باید نسبت به فتنه نیز محتاط باشیم.

وی گفت: جهاد اسلامی و حماس و تمام گروه‌های مقاومت یک مقاومت واحد در زیر پرچم فلسطین و جهاد هستند. ما همگی یک وحدت واحد در مقابله با دشمن هستیم. دشمن جنبش ما و گردان‌های ما را هدف قرار داد و آن را شعار تجاوز خود اعلام کرد اما ناامید شد؛ چرا که ما همواره از طریق ملت و نیروهایمان باقی خواهیم ماند. ثبات مقاومت ما پیام پیروزی است که گردان‌های قدس به رهبران خود می‌دهند. اتاق عملیات مشترک همچنان یک نیاز ملی است که باید تقویت شود. باید به نقض‌های رژیم اشغالگر در الاقصی پایان داده شود. ما در کنار اسرا هستیم. مقاومت کرانه باختری تکمیل‌کننده مقاومت ملت فلسطین است. ما اقدامات تشکیلات خودگردان فلسطین علیه اعضای مقاومت در کرانه باختری را محکوم کرده و خواهان توقف آن هستیم.

النخاله گفت: ما از ایران، سوریه، قطر، یمن، لبنان و مصر که نقش مهمی در مقابله با تجاوز داشتند قدردانی می‌کنیم همچنین از حزب‌الله و دبیرکل آن سید حسن نصرالله و تمام شبکه‌های ماهوارهای که جنایت‌های متجاوزان را رسوا کردند قدردانی می‌کنیم.

النخاله تأکید کرد: دشمن همچنان از تعهدات خود درباره آتش بس شانه خالی می‌کند. دشمن باید به تمام مسئولیت خود در این باره عمل کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha