• جمعه / ۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۸:۲۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401060403028
  • خبرنگار : 50177

سخنگوی دولت سیزدهم:

فرماندهان گردان‌های تک نفره روابط عمومی چریکی فعالیت کنند

فرماندهان گردان‌های تک نفره روابط عمومی چریکی فعالیت کنند

ایسنا/لرستان سخنگوی دولت سیزدهم گفت: فرماندهان گردان‌های تک نفره روابط عمومی به‌واسطه ماهیت کارشان چریکی فعالیت کنند.

علی بهادری جهرمی در نشست روابط عمومی‌های لرستان، با تبریک روز کارمند و هفته دولت، اظهار کرد: باید از شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیریم و به‌گونه‌ای زندگی کنیم که در آخرت بیشتر در دنیا شناخته شویم.

وی تصریح کرد: فرماندهان گردان‌های تک نفره روابط عمومی به‌واسطه ماهیت کارشان باید چریکی فعالیت کنند.

سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه روابط عمومی‌های ما هنوز سمعی و بصری‌های بیست سال پیش به لحاظ نیروی انسانی، تجهیزات و … هستند، خاطرنشان کرد: لازمه تقویت چابک سازی و تسهیل حوزه روابط عمومی ضروری است و روابط عمومی‌ها سربازان عرصه تبیین در دستگاه‌های اجرایی هستند.

بهادری جهرمی بیان کرد: مدیر روابط عمومی که برای نفر اول مجموعه خود اهمیت رسانه را جا بیندازد تکلیف روابط عمومی نسبت به مردم را نمی‌تواند انجام دهد.

وی با بیان اینکه اهمیت ‌و الزامات حوزه روابط عمومی‌ را باید به رئیس مجموعه نهادینه کنید، ادامه داد: اساساً اولین وظیفه مدیر رسانه‌ای هر دستگاه این است که جایگاه خود را به مدیران حوزه خود انتقال کند و مدیر دستگاه باید از آنان حمایت کنند.

سخنگوی دولت سیزدهم با اشاره به اینکه روابط عمومی باید با مدیر کار کند و فاصله‌ای بین آنان نباشد، افزود: اصلی‌ترین مرجع خبری و تولید خبر و تبلور رسانه‌ای هر دستگاهی نفر اول آن دستگاه است.

بهادری جهرمی اظهار کرد: باید مدافع رسانه در بخش دستگاه خود باشیم و اهمیت و ضرورت آن را در مجموعه جا بیندازیم و لازمه آن این است که خودمان سواد رسانه‌ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مدیران رسانه‌ای باید روبیکا پیج، اینستاگرام و توییتر و بله داشته باشد و در این مورد مدیران رسانه‌ای دستگاه در این راستا ضعف دارند.

سخنگوی دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: امروز بیشترین تحرک دشمن در حوزه رسانه ‌جنگ روانی است و چهره نظام و دستاوردهای کشور را مخدوش می‌کنند و نقاط ضعف و تلخی‌ها را بزرگنمایی می‌کنند.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب یکی از اولویت‌های کشور را رسانه می‌دانند و جهاد تبیین را فرضیه عنوان کردند و صحنه نبرد را به‌وضوح می‌بیند، اضافه کرد: در جنگ رسانه‌ای دشمن نه تنها توطئه خود را عملیاتی می‌کند رسانه ما را هم هم‌مسیر با خود می‌کند به‌عنوان نمونه حادثه متروپل بود که نتیجه آن نبش قبر و ترور خانواده فرد می‌شود، همزمان با متروپل یک مدرسه در ایالات متحده در یک حادثه ۲۲ نفر کشته شدند اما یک عکس جنازه ندیدیم.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال بزرگنمایی تلخی‌ها و اخبار منفی و شبه‌انگیز است.

سخنگوی دولت سیزدهم با انتقاد از اینکه ظرفیت صفر خود را تعیین نکردیم چه برسد به یارگیری، افزود: دولت در طول چهل سال اخیر رسانه را شوخی گرفته به خاطر همین است که رهبر انقلاب مکرر به اهمیت رسانه تأکید دارند.

بهادری جهرمی اظهار کرد: جنگ روایت‌ها زمین پیروز را مغلوبه و زمین مغلوب را پیروز نشان می‌دهد؛ اگر حضرت زینب (س) نبود کربلا در کربلا می‌ماند. شجاعت این بانوی بزرگوار در آن مجلس یزید ستودنی بود و با شجاعت و ظرافت رسانه‌ای می‌گوید تنها زیبایی از صحنه عاشورا مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید جسارت و ذوق و سلیقه داشته باشد، تصریح کرد: نصف موفقیت رسانه به شیوه روایت‌گری آن است، نصف دیگر میزان افکار عمومی جامعه است.

سخنگوی دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه و ضرورت اصحاب رسانه در استان، راهی نداریم جز پیروزی و راهکار آن کنار هم بودن است.

بهادری جهرمی اضافه کرد: وقتی همه با هم گفتیم تزریق واکسن کرونا ضروری است سبب شد بیش از ۹۰ درصد مردم حرف ما را گوش کردند و واکسن بزنند.

وی بیان کرد: اگر همه باهم بک مسیر را طی کنیم مردم هم به کمک ما می‌آیند و امیدواریم هفته دولت بهانه‌ و فرصتی باشد و همه کنار هم باشیم و افکار عمومی مردم را تغییر دهیم و تلخی‌ها و ناکارآمدی‌های گذشته با بیان دستاوردهای دولت جدید شیرین کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha