• جمعه / ۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401060403082
  • خبرنگار : 50177

استاندار لرستان تاکید کرد:

لزوم ایجاد تحول در عملکرد دستگاه‌های اجرایی

لزوم ایجاد تحول در عملکرد دستگاه‌های اجرایی

ایسنا/لرستان استاندار لرستان بر لزوم ایجاد تحول در عملکرد دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

فرهاد زیویار در نشست علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با فعالان فرهنگی و اجتماعی لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، باید در بسیاری از ساختارهای موجود، سازوکارهایی که در تضاد با فرهنگ بومی هستند، انجام شود، افزود: درک سنت نباید با نگاه کهنگی یا آنچه که با پیشرفت مخالف است، آمیخته باشد زیرا سنت، شالوده و پایه مهم فرهنگ‌ها بوده و همواره قابل احترام است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد ساز و کارهای تاریخ مصرف گذشته کنار گذاشته شده و با توجه به شرایط کنونی ساز و کارهای جدید با کارایی بیشتر و منطبق با نیاز روز جامعه جایگزین آنها شود.

نماینده عالی دولت در لرستان افزود: بنیادهای انقلابی از آن دست ساز و کارهایی هستند که با در نظر گرفتن نیاز جامعه و خلاء فرهنگی موجود، ایجاد شدند و با توجه به منطبق بودن با فرهنگ جامعه علیرغم کمترین امکانات، بیشترین اثربخشی را بر توسعه و پیشرفت کشور گذاشته‌اند.

استاندار لرستان با اشاره به لزوم ایجاد تحول در عملکرد دستگاه‌های اجرایی یادآور شد: بسیار مهم است دستگاه‌های اجرایی استان با الگوبرداری از روش کار بنیادهای انقلابی نسبت به پیشبرد اهداف سازمانی برنامه‌ریزی کرده و اقدامات را با لحاظ ظرفیت‌های موجود عملیاتی کنند.

زیویار خاطرنشان کرد: هیئت‌های اندیشه ورز، طلاب، روحانیون، نخبگان، افراد توانمند در زمینه‌های علمی و نیروی کار آموزش دیده از مهمترین ظرفیت‌ها و ملزومات پیشرفت و ایجاد تحول به شمار می‌رود که باید بیشتر به آنها توجه شود.

وی تاکید کرد: بدون ایجاد تحول در نظام اداری و ساز و کارهای تاریخ مصرف گذشته نمی‌توان به اهداف مطلوب سازمانی رسید و ادامه آن صرفاً به هدر رفت سرمایه‌های موجود خواهد انجامید.

استاندار لرستان گفت: ادامه مسیر خدمت به مردم نیازمند ایجاد ساز و کار همراه با همبستگی، همدلی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود است.

زیویار رسیدگی به معیشت و اوضاع اقتصادی را از نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی عنوان و تصریح کرد: لازمه رسیدن به نقطه مطلوب و هدف نهایی، پیگیری و به نتیجه رساندن برنامه‌ها و توجه به امور مردم و رفع مشکلات در تراز بالاست.

استاندار لرستان عنوان کرد: یکسال از عمر دولت سیزدهم سپری شده و ضرورت دارد همه بیایند کمک کنند و پای کار باشند چرا که راهی نداریم جز اینکه موفق شویم، تکلیف ما موفق شدن در ماموریتی است که به ما محول شده است.

وی با اشاره به برجام و تلاش‌های صورت گرفته در این رابطه، افزود: مذاکراتی که دولت سیزدهم در زمینه برجام در دستور کار قرار می‌دهد با لحاظ حفظ کرامت مردم ایران و منافع ملی انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha