• شنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401060503248

در چهارمین روز از هفته دولت؛

وزیر علوم وارد شیراز شد

وزیر علوم وارد شیراز شد

ایسنا/فارس وزیر علوم، تحقیقات وفناوری همزمان با چهارمین روز از هفته دولت باهدف حضور در برنامه‌های بهره‌برداری و کلنگ چند طرح عمرانی و آموزشی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز شد.

محمدعلی زلفی صبح شنبه ۵ شهریور با هدف شرکت در برنامه‌های ویژه هفته دولت در استان فارس،  به شیراز سفر کرد. 

طبق اعلام قبلی استانداری فارس، وزیر عتف در اولین روز از سفر ۲ روزه خود به استان فارس تا ساعتی دیگر وارد شهرستان کازرون خواهد شد و در برنامه‌های افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه شرکت خواهد کرد.

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهری، مدرسه خیرساز، بازدید از بیمارستان ۹۶ تختخوابی، بازدید از دانشگاه سلمان فارسی، کلنگ زنی کارخانه تولید کابل سیمی و کلنگ زنی پست ۶۶ کیلووات کازرون از جمله برنامه‌های وزیر علوم در شهرستان کازرون است.

محمدعلی زلفی گل امروز پس از بازگشت به شیراز نیز در جلسه تودیع و معارفه رئیس مرکز استنادی علوم و پایش علم و فناوری شرکت خواهد کرد. 

همچنین بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی پردیس ارم دانشگاه شیراز، نشست با شورای اساتید دانشگاه شیراز و زیارت حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ (ع) از برنامه‌های عصر شنبه ۵ شهریور به شیراز وزیر علوم اعلام شده است.

بازدید و حضور در مراکز آموزش عالی و افتتاح برخی پروژه‌ها از برنامه‌های روز دوم سفر وزیر عتف به استان فارس در روز یکشنبه ۶ شهریور است.

وزیر علوم در روز دوم سفر خود همچنین در برنامه‌هایی چون بازدید از برج فناوری و رونمایی از محصولات دانش‌بنیان، بازدید از محل احداث دانشگاه هنر شیراز و افتتاح مجتمع فرهنگی و مسجد دانشگاه فنی حرفه‌ای و افتتاح مراکز رشد شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی زلفی گل در بدو ورود شیراز مورد استقبال استاندار فارس و دیگر مدیران فارس قرار گرفت.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha