• شنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1401060503328
  • خبرنگار : 50072

رشد ۱۳ درصدی شاخص اعتماد مصرف‌کننده در ایالات متحده

رشد ۱۳ درصدی شاخص اعتماد مصرف‌کننده در ایالات متحده

شاخص اعتماد مصرف‌کننده ایالات‌متحده در ماه آگوست بهبود می‌یابد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیزنس، بر اساس گزارش نهایی منتشر شده توسط دانشگاه میشیگان، اعتماد مصرف‌کننده در سراسر ایالات‌متحده در ماه آگوست نسبت به ماه قبل افزایش یافته است.

احساسات مصرف‌کننده در ماه آگوست ۱۳ درصد رشد کرد و به ۵۸.۲ افزایش یافت. رقم انتظارات مصرف‌کنندگان در ماه قبل، ۲۲.۶ درصد بود که به ۵۸ رسید. وضعیت اقتصادی فعلی نسبت به جولای ۰.۹ درصد افزایش یافت و به ۵۸.۶ رسید.

در این گزارش ذکر شده است که افزایش احساسات در سن، تحصیلات، درآمد، منطقه و وابستگی‌های سیاسی مشاهده شد و می‌توان آن را به کاهش اخیر تورم نسبت داد.

مصرف‌کنندگان کم‌درآمد که منابع کمتری برای محافظت در برابر تورم دارند، به‌ویژه سودهای بزرگی را در همه اجزای شاخص ثبت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha