• شنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401060503332
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

آیت‌الله العظمی مظاهری:

آیت‌الله ناصری برای سالکان طریق راهنمایی دلسوز بود

آیت‌الله ناصری برای سالکان طریق راهنمایی دلسوز بود

ایسنا/اصفهان آیت‌الله العظمی مظاهری از مراجع تقلید در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله ناصری گفت: ایشان اسوه‌ای عامل در تقوا و تهذیب و برای سالکان طریق، راهنمایی دلسوز در پیمودن راه تزکیۀ نفس و سلوک‌الی‌الله بودند و اکنون خلأ وجودی این عالم عارف، خسارتی بزرگ برای همه ماست.

در پیام تسلیت آیت‌الله العظمی مظاهری آمده است: ارتحال عالم وارسته و جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد ناصری«قدّس‌سرّه» موجب کمال تأسف و تأثر گردید.

این عالم پارسا برای حوزۀ علمیّۀ اصفهان، مدرّسی عالیقدر و استاد اخلاقی نافذ و مهربان و برای عموم مردم و ارادتمندان ایشان، اسوه‌ای عامل در تقوا و تهذیب و برای سالکان طریق، راهنمایی دلسوز در پیمودن راه تزکیۀ نفس و سلوک‌الی‌الله بودند و اکنون خلأ وجودی این عالم عارف، خسارتی بزرگ برای همه ماست.

مقام اخلاص و صفای نفس و ارادت و دلباختگی زایدالوصف ایشان به قطب عالم امکان حضرت بقیةالله‌الأعظم«ارواح‌العالمین‌له‌الفداء» بی شک در کارنامۀ حیات پر برکت این عالم ربّانی، درسی ماندگار برای همه حوزویان و سربازان حضرت ولیّ‌عصر«علیه‌آلاف‌التّحیّة والسّلام» است و اینک نیز مایه علوّ درجه ایشان در حضور پرورگار مهربان است.

مردم شریف و با ایمان اصفهان که سالیان متمادی از محضر پرفیضِ دروس اخلاق و معرفت ایشان بهره‌مند بوده‌اند، بی‌تردید در تجلیل از مقام والای ایشان نیز حضوری چشمگیر خواهند داشت.

این مصیبت را به پیشگاه حضرت ولی‌الله‌الأعظم«عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف» و به حوزۀ علمیّۀ اصفهان و همۀ شاگردان و ارادتمندان و تربیت یافتگان علمی و عملی این عالم واصل و به بیت شریف ایشان خصوصاً آقازادگان مکرّم و گرامیشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال علوّ درجات این عالم متقی و حشر و نشر ایشان با ارواح مطهر حضرات اولیاء طاهرین و معصومین«صلوات‌الله‌علیهم‌اجمعین» را مسألت کرده و امید است حضرت حق تعالی این مصیبت را به لطف و کرم عمیم خود جبران فرماید. ولا حول ولا قوّة الّا بالله العلی العظیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha