• شنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1401060503348
  • منبع : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرلشکر صفوی: آیت الله ناصری باعث رونق علوم و معارف دینی و فقه اسلام شدند

سرلشکر صفوی: آیت الله ناصری باعث رونق علوم و معارف دینی و فقه اسلام شدند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیام تسلیت رحلت حضرت آیت الله ناصری دولت آبادی، این فقطه عالیقدر را باعث رونق علوم و معارف دینی و فقه اسلام دانست.

به گزارش ایسنا، متن پیام سردار سرلشکر صفوی بدین شرح است:

فرزندان محترم مرحوم حضرت آیت الله ناصری دولت آبادی رحمه الله علیه
سلام علیکم

رحلت جانسوز فقیه عالیقدر و عالم عامل، مردم دار و مردم یار، حضرت‌آیت‌الله حاج‌شیخ محمدعلی‌ ناصری دولت‌آبادی(رحمه الله علیه) موجب تأسف و اندوه عمیق شد.

این عارف واصل و کم نظیر، از پرچمداران اسلام ناب و مفاخر حوزه های علمیه و شیفتگان و ارادتمندان خاص امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در عصر حاضر به شمار می رود که عمر پربرکت خود را در ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سپری کرد و با درخشش در قلمرو عرفان و اخلاق اسلامی و تربیت شاگردان پرشمار فرهیخته و متصف به اخلاق نبوی و علوی، باعث رونق علوم و معارف دینی و فقه اسلامی گردید و آثار ماندگار خود را راهگشای حوزه های علمیه در پاسخ به نیازهای جامعه اسلامی قرار داده است.

این فقیه صمدانی از یاران دلبسته امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودند که آثار و برکات خدمات مردمی ایشان ماندگار خواهد بود و بسیاری از خادمان نظام اسلامی و ملت ایران از جمله اینجانب از نفس پاک، ادعیه خالصانه و رهنمودهای سازنده آن عالم جلیل القدر بهره مند شده ایم.

اینجانب با تسلیت این ضایعه بزرگ به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت مؤمن و قدرشناس ایران و اصفهان، بیت مکرم ایشان، جامعه روحانیت، حوزه‌های علمیه و شاگردان ایشان، برای آن عالم ملکوتی علوّ درجات و رضوان الهی و حشر با پیامبر اعظم و ائمه اطهار علیهم السلام و برای فرزندان عالیقدر و بازماندگان معزز صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha