• شنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401060503889
  • خبرنگار : 71442

حسن عابدینی از خبرگزاری صداوسیما رفت و معاون جبلی شد

حسن عابدینی از خبرگزاری صداوسیما رفت و معاون جبلی شد

حسن عابدینی که اواخر سال گذشته به ریاست خبرگزاری صداوسیما منصوب شده بود، در اقدامی جدید از سوی رییس صداوسیما، به عنوان معاون وی معرفی شد.

به گزارش ایسنا، پیمان جبلی در این حکم خطاب به عابدینی نوشته است: «نظر به مراتب تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند فرهنگی و رسانه‌ای جناب عالی، به موجب این حکم شما را به‏ عنوان معاون امور استان‌ها منصوب می‌ نمایم.»

رئیس سازمان صداوسیما در این حکم به عابدینی ماموریت داده است تا با برنامه ریزی دقیق و پیگیری مستمر، همه تلاش خود‏ را برای تحقق این اهداف و برنامه‏‌ها صرف کند؛ «تحول در رویکرد، محتوا و سازوکارهای اجرایی معاونت استان‌ها و مراکز استانی در جهت هویت محوری و عدالت گستری، تحکیم اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی و افزایش همگرایی و انسجام ملی با عنایت به تنوع فرهنگی و قومیتی استان‌های کشور، طراحی‏‏ ‏ساز و کارهای‏ مناسب ‏به ‏منظور‏ همکاری، ‏هماهنگی‏ و ‏هم افزایی بیشتر‏ مراکز ‏استانی با‏ یکدیگر‏ و‏ شبکه‌های سراسری، بهره برداری حداکثری و حضور جدی و اثرگذار در فضای مجازی، تولید محتوای فاخر، با‏ توجه به نیازهای مخاطبان و ارتقاء کیفی تولیدات به‏ منظور تعمیق اثرگذاری برنامه‌ها، حمایت از شبکه‏‌های استانی برای واکنش سریع به مسائل استان، اتکای‏ تولیدات ‏مراکز به ‏سند زیست ‏بوم اختصاصی استان‏‌ها ‏و ‏توجه ‏به اقتصاد‏ مقاومتی ‏به ‏عنوان‏ محور‏ محتوایی برنامه‏ سازی، کیفی‏ سازی، چابک‏ سازی و انعطاف ‏بخشی اقتضایی ساختار تولید و پخش مراکز استان‏‌ها، بهره ‏گیری از مزیت‏‌های نسبی استان‌‏ها مانند ارتباط مستقیم و نزدیک با مردم و ظرفیت‏‌های اجتماعی، اقتصادی، گردشگری و ... در همه بخش‌های کشور».

جبلی در پایان حکم از خدمات و تلاش‌های مهدی رحمتی در طول مدت سرپرستی معاونت، تشکر کرده است.

عابدینی که پیش از این رئیس خبرگزاری صدا و سیما بود، دارای مدرک دکترای علوم سیاسی با گرایش سیاست‌گذاری عمومی است. رئیس مرکز چهارمحال و بختیاری خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، مدیر و سردبیر خبر استان‌های ایرنا، رئیس دفتر ایرنا در ژاپن، معاون اخبار بین الملل، مدیر اتاق خبر و مدیر کل شبکه خبری العالم، مدیرکل اخبار خارجی و قائم مقام خبرگزاری صداوسیما از جمله سمت‌های پیشین دکتر عابدینی است.

عابدینی همچنین تجربه سال‌ها خبرنگاری، اجرا و کارشناس برنامه‌های تلویزیونی را داراست، تالیفات و مقاله‌هایی در زمینه خبر، رسانه و مطالعات بین الملل دارد. در برخی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه صداوسیما، دانشکده خبر و ... به عنوان استاد مدعو تدریس کرده است. او استاد راهنما و مشاور ده‌ها پایان نامه در دانشگاه‌ها را هم در کارنامه علمی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۵ ۲۲:۰۷

صدا و سیما در زندگی اکثریت مردم اثری ندارد. بهتر است صدا وسیما کلا تعطیل شود.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۵ ۲۲:۴۷

جواب خوش خدمتی هاش رو گرفت.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۰۰:۰۶

در زیر سایه خداوند متعال موفق ،پیروز .سلامت باشند...آقای عابدینی خوش اخلاق و مهربان

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۰۷:۵۴

... با اون عبارت که تو هر برنامه ش هزار بار تکرار میکرد غغغغغغغغغغرررررررررببببببببب

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۰۷:۵۷

قحط الرجال سیاسی شده . صدا سیما محل پارکینگ خانواده عابدینی شده . دختر ایشون هم وارد صدا سیما شده

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۱۰:۲۱

بیخودی جوسازی نکنین جبلی بهتر میشناسه افراد رو یا شماها

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۰۹:۴۷

هیچ وقت اجرای حرفه‌ای ازش ندیدیم. همش حرفتو دهن مصاحبه شونده میذاشت

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۱۲:۰۶

یادتون باشه رئیس صدا وسیمای آینده است

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۱۵:۴۱

ماندانا

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۱۶:۵۹

یه جمله رو حتی از روی متن نوشته شده نمیتونه درست بخونه که شنونده متوجه منظور نویسنده بشه حالا شده معاون....واقعا که حالا رئیس و معاون خوب به هم میان

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۱۷:۵۶

اخبار ترکیه رو گوش کنیم بهتر از اخبار اعصاب خرد کن ایران هست مخصوصا خبر انتقال آب تالوار به همدان که حق مردم بیچاره بیجار کردستان است اخبار مدیران نالایق که هیچی از مدیریت نمی‌دانند را می‌شنویم بهتره

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۱۸:۵۹

خدا حفظش کند.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۲۰:۲۴

یه فردی که که فقط از غرب بد میگه در صورتی که بدی داره و خوبی هم داره مثل ملت خود ما .باید با بی طرفی گفته شود و گرنه نتیجه عکس داره.وجالبه به همه هم دکتر دکتر دکتر میگه.

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۶ ۲۳:۴۸

چقدر ایشون با سواد بود البته فامیلی اومدن در سیما وصدا چون خیلی خوش تیب است وپاداشش و گرفت احسن اقای عابدینی

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۷ ۰۰:۵۲

نتیجه نزدیکی به مسولین حکومتی همینه ظاهراً بعضی از کارمندا خیلی به این قضیه واقف هستند و نمونه اش همین آقای عابدینی هستش که پله های طرقی رو با آسانسور تشریف میبرند البته به لطف بند پ و د و م و آقایانی همچون معصومی نژاد به عنوان خبرنگار آزاد کار میکنند اونم به مدت بیشتر از ۲۰سال ودر آخر هم از کار بیکار میشن

avatar
۱۴۰۱-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۸

این دوسال پیش کارشناس بود اینقدر خوس خدمتی کرد یدفعه شد معاون کل فکر نکنند مردم نمیفهمن