• شنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401060503895
  • خبرنگار : 30188

ترکیب چمن مصنوعی با ترمووود

ترکیب چمن مصنوعی با ترمووود

اگر به دنبال یک سبک جنجالی هستید تا دکوراسیون و طراحی داخلی و حتی بیرونی خود را یک گام بالاتر ببرید، اگر می‌خواهید تا از دنیای واقعی و طبیعت‌های بکر در طراحی‌های خود الهام بگیرید و همچنین روی آرامش‌بخش بودن فضای سبز خود تاکید بالایی دارید، پس به گوش باشید که تازه‌ترین ترند طراحی و دکوراسیون را به شما معرفی کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از چمن سرا، ترکیب چمن مصنوعی با ترمووود یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین سبک‌هایی است که این روزها در کاربردها و شکل‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. چه کسی است که از بافت چوبی ترمووود و رنگ سبز روشن و شاداب چمن‌ها حس مثبت و انرژی نگیرد و در برابر این انتخاب تردید نماید؟

چرا باید چمن مصنوعی را با ترمووود ترکیب کرد؟

اگر سری به جنگل و طبیعت بزنید، همه جا تا چشم کار می‌کند چوب درختان و سبزی چمن‌ها و شادابی برگ‌های سبز درختان و گل‌های رنگارنگ به چشم می‌آید.

با الهام از این ترکیبی که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود، بلکه آدمی را به یاد آرامشی می‌اندازد که از طبیعت گردی به دست می‌آورد، حالا تلفیق چمن مصنوعی و ترمووود وارد میدان شده است تا مفهوم طراحی و دکور را دگرگون سازد.

در کجا می‌توانیم از این سبک استفاده کنم؟

شما با هیچ محدودیتی مواجه نیستید، تا جایی که ابتکار عمل و خلاقیت تان اجازه می‌دهد پیش بروید، دنیای چمن مصنوعی دنیای نامحدودی است، پس لذت ببرید.

1.بالکن و تراس

اگر می‌خواهید تا طرحی این بخش از منزل‌تان را شیک و مدرن و در عین حال آرامش‌بخش بسازید تا بتوانید خستگی‌ها و تنش‌های‌تان را در آن جا به در کنید، توجه کنید که چمن مصنوعی در کنار ترمووود می‌تواند تمام سرها را به سمت خود برگرداند.

2. اطراف استخر

اگر می‌خواهید اطراف استخر فضایی برای آفتاب گرفتن، خوردن آبمیوه و تنقلات داشته باشید و یا گپ دوستانه‌ای با عزیزان خود بزنید، پس وجود یک سطح چوبی ترمووود از هر چیزی با اهمیت‌تر است. در کنار این موضوع، نصب چمن مصنوعی در اطراف استخر نیز می‌تواند نه تنها امنیت شما هنگام شیرجه زدن و بیرون آمدن از استخر را به دلیل زهکشی سریع آب تضمین کند، بلکه می‌تواند زیبایی محوطه اطراف استخر را شگفت‌انگیز نمایان کند.

ترکیب چمن مصنوعی با ترمووود

3. دیوار و کف داخل خانه

اگر می‌خواهید یک بخش از خانه‌تان را برای طراحی چشمگیر کنار بگذارید و آنجا را تبدیل به نقطه عطف منزل‌تان کنید، پس می‌توانید بخشی از دیوار یا کف اتاق خواب و یا پذیرایی را به ترکیب چمن مصنوعی در کنار ترمووود اختصاص دهید و از نمای به وجود آمده غرق در لذت شوید.

4. روف گاردن یا پشت بام سبز

این جا یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید این دو چمن و ترمووود را باهم ترکیب کنید و با استفاده از گل‌های رنگارنگ و مبل‌های شیک و نورپردازی‌های بی‌نظیر، آن جا را به منبع آرامش خود تبدیل کنید و پشت‌بام‌تان را مانند الماس قابل توجه بسازید.

5. حیاط و محوطه

در کنار سنگریزه‌های مدرنی که برای حیاط خود انتخاب کرده‌اید، بهتر است سراغ چمن مصنوعی و ترمووود نیز بروید که می‌توانند همراه با هم شیک‌ترین و مدرن‌ترین تصویر را به رخ مخاطبان خود بکشند. کسی چه می‌داند شاید همین حیاط با این طراحی دلپذیر و جذاب خود پیش زمینه تمامی عکس‌های یادگاری و سلفی‌های شما باشد.

6. دکوراسیون داخلی

برخی از مردم تصمیم می‌گیرند تا از ترمووود به صورت کفپوش در سراسر کف خانه و یا قسمت پذیرایی استفاده کنند. افزودن چمن مصنوعی به این ترکیب می‌تواند به همه چیز حال و هوای شاداب و با طراوتی بدهد و در کنار گرمای لذت‌بخش و رنگ قهوه‌ای جذاب ترمووود، ترکیب فوق‌العاده چشم نوازی را ایجاد می‌کند. شما می‌توانید از چمن مصنوعی روی ترمووود هم به صورت تایلی و هم در ابعاد بزرگ مانند موکت افتاده کنید.

مجموعه گسترده چمن سرا با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه عرضه و خرید و فروش چمن مصنوعی ایرانی در داخل و خارج از کشور، به گزینه شماره یک برای انتخاب بهترین نوع چمن مصنوعی تبدیل شده است. تیم چمن سرا متشکل از کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای و مجرب است که می‌توانید با یک تماس با آن‌ها در ارتباط باشید تا هم اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و جواب تمامی سوالات خود را بگیرید و هم تصمیم گیری آگاهانه‌ای انجام دهید.

سرایتان سبز با چمن سرا

شماره تماس: 09194006300

منبع: www.chamansara.com

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha