• شنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401060504018
  • خبرنگار : 71505

استاندار تهران تاکید کرد

۷۰ درصد مشکل آب شرب شهرستان قدس با بهره برداری خط انتقال از تصفیه‌خانه ششم حل شد

۷۰ درصد مشکل آب شرب شهرستان قدس با بهره برداری خط انتقال از تصفیه‌خانه ششم حل شد

استاندار تهران با اشاره به بهره برداری از خط انتقال آب از تصفیه خانه ششم تهران به شهرستان قدس گفت: با اجرای این پروژه ۷۰ درصد مشکل آب شرب شهرستان قدس حل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در مراسم افتتاح خط انتقال آب از تصفیه خانه ششم تهران به شهرستان قدس که با حضور علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: باید برای اجرای خط انتقال آب تصفیه خانه ششم تهران به شهرقدس از همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه آبفا استان تهران و وزارت نیرو قدردانی کنیم.

وی افزود: وضعیتی که تحویل گرفتیم روشن است و نمی‌خواهم بازخوانی اقدامات گذشتگان انجام دهم؛ به لطف خدا امروز کشور به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است و پروژه‌هایی که سالها مطالبه مردم بوده امروز احداث و یا تکمیل شده و یا در دست احداث است.

وی ادامه داد: بسیاری مشکلات چند ده ساله استان تهران با مصوبات دولت مردمی حل و فصل شده است. با اجرای پروژه خط انتقال آب از تصفیه خانه ششم تهران به شهرستان قدس ۷۰ درصد مشکل اب شرب شهرستان قدس حل خواهد شد. از سوی دیگر اجرای پروژه‌های آبی دیگر همچون رینگ قمربنی هاشم بسیاری مشکلات استان را حل می‌کند.

وی تاکید کرد: بخش زیادی از پروژه تصفیه خانه فیروزبهرام انجام شده است و این طرح‌ها بخش زیادی از مسائل و مشکلات را حل می‌کند اما محدودیت‌های منابع ابی زیاد است و وضعیت ذخائر آب زیرزمینی و سدها را می‌دانیم؛ با طرح‌های دولت در بازچرخانی آب بخشی از مشکلات حل می‌شود و بخش دیگر هم در حوزه اصلاح الگو مصرف باید دنبال شود.

استاندار تهران با اشاره به مدیریت برق در تابستان سال جاری گفت: با تنظیم رابطه مصرف و میزان موجودی برق در استان تهران امسال کار بزرگی رقم خورد و در شهر تهران که خاموشی برنامه ریزی شده نداشتیم و در شهرستانهای استان نیز با کمترین درگیری تابستان و پیک مصرف را پشت سر گذاشتیم البته به بخش صنعت کمی فشار وارد شد.

منصوری خطاب به مهرابیان، وزیر نیرو گفت: معدل مدیران منصوب شما در سطح استان تهران بالا است و همگی آنها اهل حل مشکلات هستند و در همین راستا اقدامات خوبی در سطح استان تهران انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha