• یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401060604222
  • خبرنگار : 50184

یک مسئول تاکید کرد:

اسپانسرها از تنیس روی میز کرمانشاه حمایت نمی‌کنند

اسپانسرها از تنیس روی میز کرمانشاه حمایت نمی‌کنند

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات تنیس روی میز کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه در این رشته ورزشی استعدادهای خوبی دارد، گفت: متاسفانه اسپانسرها حمایتی از ما ندارند.

شهنام اردلان در جمع خبرنگاران، بااشاره به عدم حمایت اسپانسرها از ورزش در کرمانشاه، اظهارکرد: در تنیس روی میز کرمانشاه هم علیرغم اینکه استعدادهای بسیار درخشانی همچون خواهران شهسواری را داریم، اما متاسفانه اسپانسرها حمایتی از این رشته ندارند.

وی ادامه داد: برای رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز، کرمانشاه می تواند با یک تیم کامل شرکت کند و حتی مقام هم بیاورد، اما این حضور مستلزم حمایت های مالی است که از سوی کارخانه داران و سرمایه گذاران استان صورت نمی گیرد.

رئیس هیات تنیس روی میز استان به یک مورد از پیگیری هایش برای جذب اسپانسر هم اشاره کرد و گفت: چند سال پیش حدود هفت تا هشت بار با یکی از مسئولین استانی که خودش از کارخانه داران استان بود ملاقات هایی را داشتیم و قول هایی را برای حمایت های مالی گرفتیم، اما در نهایت با کمال تعجب تنها یک میلیون تومان کمک برای ما نوشت که ما آن را هم نخواستیم. 

وی ادامه داد: طی سال گذشته کرمانشاه چندین بار میزبانی رویدادهای کشورهای تنیس روی میز را پذیرفت که برگزاری آنها بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برای هیات هزینه در بر داشت، اما خوشبختانه نتایج آن که منجر به حضور دو دختر رده سنی هوپس ما در تیم ملی شد که بسیار ارزشمند است.

اردلان با بیان اینکه کرمانشاه سالانه میزبان حدود ۱۰ رویداد تنیس روی میز است، عنوان کرد: با وجود این میزبانی ها حتی یک بار هم یک اسپانسر پای کار نیامده است، با این وجود میزبانی های شایسته ای که داشته ایم باعث شده تا فدراسیون اولویت میزبانی ها را به کرمانشاه بدهد.

 مهدی ودودیان دبیر هیات تنیس روی میز استان نیز بااشاره به تاثیرات شیوع بیماری کرونا برفعالیت های این رشته در کرمانشاه، اظهارکرد: از مهر سال ۱۴۰۰ پس از وقفه ای یک سال و نیمه به  دلیل شیوع بیماری کرونا، فعالیت های تنیس روی میز استان از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه تعطیلی های ورزشی ناشی از شیوع بیماری کرونا باعث رکود و توقف ورزشکاران تنیس روی میز شده بود، اظهار کرد: تلاش کردیم تا با میزبانی رقابت های مهم کشوری تحرکی به این رشته در استان بدهیم که خوشبختانه موفق هم بودیم.

دبیر هیات تنیس روی میز استان یکی از نتایج این میزبانی ها را ظهور استعدادهای جدید این رشته در استان دانست و افزود: در بخش دختران پس از سالها بار دیگر شاهد حضور دو ورزشکار از استان در تیم های ملی رده های سنی هوپس – یازده و ۱۲ سال - بودیم، بگونه ای که از ۱۶ ورزشکاری که به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند، این دو نفر به عنوان نفرات نهایی برای مسابقات جهانی انتخاب شدند.

وی متذکر شد: در بخش پسران نیز پس از ۲۰ سال برای اولین بار یک ورزشکار از کرمانشاه - مهدی زارعی - طبق آخرین رده بندی فدارسیون در جایگاه چهارم کشور قرار گرفت.

ودودیان با بیان اینکه روند روبه رشد تنیس روی میز استان ادامه دارد، گفت: می توان در آینده منتظر خبرهای خوبی از تنیس روی میز استان بود.

وی در ادامه بااشاره به درخشش ندا شهسواری در بازی های کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ترکیه، افزود: در حال حاضر تمام موفقیت های تنیس روی میز بانوان ایران روی خانم شهسواری می چرخد و با عملکرد درخشان خود روحیه زیادی به تیم ملی تزریق می کند و همانند موتور محرکی برای سایرین است.

دبیر هیات تنیس روی میز کرمانشاه اضافه کرد: اگر روزی ندا شهسواری از تیم ملی تنیس روی میز ایران خداحافظی کند، تیم ملی افت زیادی خواهد کرد.

وی در پایان عنوان کرد: منتظر افتخارآفرینی های بیشتر این بانوی ورزشکار کرمانشاهی هستیم تا برای سومین بار سهمیه حضور در المپیک را کسب کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha