• یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401060604526
  • منبع : نمایندگی مازندران

رئیس بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه فریدونکنار خبر داد

افتتاح حساب و اعطای وام ۴ درصدی بدون حضور در بانک

افتتاح حساب و اعطای وام ۴ درصدی بدون حضور در بانک

ایسنا/مازندران رئیس شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در فریدونکنار با اشاره به مزیت های گوناگون این موسسه مالی برای شهروندان در زمینه پرداخت تسهیلات گوناگون و خرید اقساطی اظهار کرد: شهروندان می توانند بدون مراجعه و حضور در بانک قرض الحسنه مهر ایران، افتتاح حساب کرده و تسهیلات ۴ درصدی دریافت کنند.

جواد شکراللهی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان نخستین بانک تخصصی قرض الحسنه در سال ۱۳۸۶ با سرمایه ۱۰ بانک رسمی کشور شروع به فعالیت نموده و با تاکید بر الگوی بانکداری اسلامی در راستای توانمندسازی و تقویت توان اقتصادی اقشار مختلف جامعه و همچنین تلاش برای فقرزدایی و رفع نیازهای ضروری اقشار کم درآمد جامعه به ویژه در مناطق کمتر برخوردار فعالیت می کند.

وی از جمله خدمات این بانک را پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال و کارآفرینی، معیشت و ازدواج، درمان و حمایت از مددجویان و سازمان های حمایتی و سازمانهای مردم نهاد برشمرد و تاکید کرد: درحال حاضر سقف یک فرد در اخذ وام قرض الحسنه از ۱۰۰ به ۲۰۰ میلیون و افراد حقوقی به بیش از ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

رئیس شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شعبه فریدونکنار همچنین درباره طرح کالا کارت مهرایران اظهار کرد: این طرح خرید اقساطی کالا است که برای افزایش قدرت خرید مردم کشورمان طراحی شده است. مشتریان گرامی نیازی به سپرده گذاری در این طرح ندارند و می توانند با توجه به سهمیه ماهانه شعب، از تسهیلات قرض الحسنه استفاده نمایند. اقساط این طرح در حالت های ۶، ۹، ۱۲ و ۱۸ ماهه بوده و حداکثر مبلغ در این طرح،1 میلیارد ریال است.

شکراللهی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران از ابتدای مرداد ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان ۳۱ تیر ماه سال ۱۴۰۱ و همگام با دولت سیزدهم بیش از ۵۴ هزار و ۶۰۰ فقره وام قرض الحسنه ازدواج ۱۲۰ و ۱۵۰ میلیون تومانی به ارزش ۵۴ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است گفت: این بانک تا کنون مجموعاً بیش از ۳۸۹ هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۹۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت نموده است.

یادآور شد: لازم به ذکر است مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند بصورت غیر حضوری واز طریق سایت www.qmb.ir و همراه بانک مهر ایران نسبت به افتتاح حساب و درخواست تسهیلات به صورت آنلاین اقدام نمایند.

جواد شکرالهی در پایان از حمایت خیرین و سازمانهای مردم نهاد و مردم فریدونکنار تقدیر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha