• دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401060704965
  • خبرنگار : 50039

نائب رئیس هیئت تکواندوی گلستان:

دختران تکواندوکار گلستانی مقام‌آور آسیا تجلیل می‌شوند

دختران تکواندوکار گلستانی مقام‌آور آسیا تجلیل می‌شوند

ایسنا/گلستان نائب رئیس هیئت تکواندوی گلستان از برگزاری آیین تجلیل از دختران تکواندوکار نونهال گلستانی مقام آور در رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد.

احسان حاجی‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، از افتخار آفرینی دختران گلستانی در رقابت‌های قهرمانی نونهالان آسیا سخن گفت و اظهار کرد: "زهرا فلاح" تکواندوکار وزن ۳۳ - کیلوگرم و "باران جمال‌لیوانی" تکواندوکار وزن ۲۹ - کیلوگرم موفق شدند به ترتیب مدال طلا و برنز این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهند.

نائب رئیس هیئت تکواندوگلستان با بیان اینکه این رقابت‌ها در ورزشگاه "ارتش" شهر "هوشی‌مینه" کشور ویتنام برگزار شد، ادامه داد: در این رقابت‌ها ۲۱۳ تکواندوکار از ۲۵ کشور با هم به رقابت پرداختند.

وی در ادامه به نحوه مبارزه این تکواندوکاران اشاره کرد و توضیح داد: "زهرا فلاح" در بازی اول مقابل بازیکنی از کره جنوبی پیروز شد و در بازی دوم مقابل بازیکنی از مغولستان به برتری رسید و در بازی سوم و نهایی به بازیکنی از قزاقستان غلبه کرد و مقام قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.

حاجی‌محمدی با اشاره به اینکه "باران جمال‌لیوانی" برای به دست آوردن جایگاه بالاتر با تمام توان تلاش کرد، افزود: این تکواندوکار در دیدار اول برابر "گین سونگ" از کشور کره جنوبی پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی رسید و در مرحله نیمه نهایی با "یارینا پوگانتسوا" از قزاقستان رو به رو شد و بازی را واگذار و به مدال برنز بسنده کرد.

وی با تاکید بر اینکه "صبا بیکی" سومین ملی پوش گلستانی کشورمان بود که بازی اول را مقابل حریف خود پیروز شد و متأسفانه پس از شکست در بازی دوم از دور رقابت ها حذف شد، خاطر نشان کرد: "استاد آتنا دلیری" بانوی گلستانی هم به عنوان مربی به همراه تیم ملی نوجوانان تکواندو جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها حضور داشت.

نائب رئیس هیئت تکواندوی گلستان با بیان اینکه دختران مقام آور گلستانی امروز و فردا (یکشنبه ۶ شهریور و دوشنبه ۷ شهریور) به کشور باز می گردند، تصریح کرد: آیین تجلیل از این مقام آوران روز پنج‌شنبه (۱۰ شهریور) توسط مسئولان استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha