• دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۷:۴۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1401060705029
  • خبرنگار : 50448

فرمانده سپاه استان بوشهر:

جلب رضایت ارباب رجوع تقویت شود

جلب رضایت ارباب رجوع تقویت شود

ایسنا/بوشهر فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: ایجاد نشاط کاری، امیدآفرینی نسبت به آینده انقلاب اسلامی و جلب رضایت ارباب رجوع سه ویژگی مهمی هستند که لازم است بیش از گذشته در دستگاه‌های اجرایی تقویت شود

سردار علی رزمجو در همایش روز بسیج کارمندان و تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی استان بوشهر با تبریک هفته دولت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر خدمات خالصانه و صادقانه‌ای را در مدت کوتاه خدمت‌رسانی خود به منصه ظهور گذاشتند.

وی تصریح کرد: امروز دولت‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران با هر سلیقه و توانی دارای رسالت انجام خدمت خالصانه و بی منت به بندگان خدا در جامعه اسلامی هستند.

فرمانده سپاه استان بوشهر به اقدامات هفته دولت در این استان اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه هفته دولت در استان بوشهر با افتتاح و یا کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف به صورت روزانه همراه است که واقعاً با وجود مشکلات مالی که وجود دارد کارهای اساسی و خوبی با هزینه‌های هنگفت به تناسب موقعیت‌هایی که در استان داریم در حال انجام است.

عضو شورای اداری استان بوشهر خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که امروز استان بوشهر از نعمات خدادادی درآمدزا در استان و مدیران با صفا و تلاش‌گری برخوردار است که با توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار دارد با تفکر و روحیه جهادی و منش بسیجی در عرصه‌های مختلف مشغول خدمات‌رسانی به جامعه هستند.

این مقام مسئول، مدیران و کارمندان را یکی از وفادارترین اقشار به انقلاب اسلامی دانست و گفت: مدیران کل و کارمندان عزیز بسیجی بر اهداف اداره خود استوار و ثابت قدم هستند و برای رسیدن به هدف خدمت‌رسانی به مردم، با اراده آهنین، عزم راسخ و ایمان عمیق خود با انجام تلاش خالصانه و صادقانه به استقبال خدمت به نظام، جامعه و مردم می‌روند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در ادامه به ویژگی‌های مهم در ارتقای شخصی و سازمانی یک کارمند اشاره و اظهار کرد: اگر سه عنصر ایمان و تقوا، بصیرت انقلابی و اخلاص و عمل با هم در یک مدیر و کارمند وجود داشته باشد باعث ارتقای عملکرد و کارایی شخصی و سازمانی وی می‌شود.

سردار رزمجو جلب رضایت ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی را مهم ارزیابی کرد و گفت: درست است که در مدیریت امکان کسب ۱۰۰ در صد رضایت وجود ندارد اما اگر در هر اداره و سازمانی حداقل بین ۷۰ تا ۸۰ درصد رضایتمندی وجود داشته باشد آن اداره و سازمان در انجام وظایف خود موفق است.

وی تصریح کرد: ایجاد نشاط کاری، امیدآفرینی نسبت به آینده انقلاب اسلامی و جلب رضایت ارباب رجوع سه ویژگی مهمی هستند که لازم است بیش از گذشته در دستگاه‌های اجرایی تقویت شود تا جامعه و استان بانشاطی داشته باشیم به طوری که با توجه به توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی که در استان وجود دارد بتوان کارهای بزرگتری را در استان شروع و پیگیری کرد.

رزمجو در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خطاب به مدیران و کارمندان گفت: داشتن روحیه انعطاف‌پذیری و نداشتن سخت‌گیری‌های بی‌مورد نسبت به همدیگر باعث تقویت روحیه کاری می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha