• دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401060705254
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل:

متولیان شهرک‌ها توسعه فضای آموزشی را نادیده نگیرند

متولیان شهرک‌ها توسعه فضای آموزشی را نادیده نگیرند

ایسنا/اردبیل مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: شایسته است متولیان شهرک‌های جدیدالاحداث توسعه فضاهای آموزشی را به عنوان اولویت اصلی نادیده نگیرند.

حسن محمدی ادیب ۷ شهریور در مراسم بهره‌برداری از مدرسه ۶ کلاسه شهید مرتضی فخرزاده میراشرف اردبیل اظهار کرد: راه و شهرسازی و شهرداری‌ها باید در احداث و توسعه فضاهای آموزشی در شهرک‌های جدید به وظایف و تکالیف خود به درستی عمل کرده و ادارات نوسازی و تجهیز مدارس را کمک کنند.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت ۴۱ پروژه عمرانی به همت نوسازی و تجهیز مدارس استان آماده بهره‌برداری شد که برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل به افتتاح مدرسه شهید مرتضی فخرزاده در میراشرف اردبیل اشاره کرد و گفت: مسکن مهر میراشرف نیاز جدی به توسعه فضای آموزشی داشت و با توجه به افزایش جمعیت ساکن در این منطقه با راه‌اندازی مدرسه کلاسه در کنار آزمایشگاه و کارگاه، سعی بر این است تا در سال تحصیلی پیش رو دانش‌آموزان در فضای ایمن و مناسب تحصیل کنند.

محمدی ادیب افزود: این مدرسه در ۸۰۰ متر مربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد تومان احداث شده که محوطه‌سازی و زیباسازی فضای آموزشی نیز به انجام رسیده است.

وی به معضلات مناطق محروم و کم برخوردار در بهره‌مندی از فضای آموزشی و فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: دولت از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و هدفمندسازی یارانه‌ها سعی دارد تا به تکمیل و توسعه فضاهای آموزشی کمک کند.

محمدی ادیب در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به همت راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی اختصاص یافته تا در مناطق محروم شاهد تکمیل و توسعه فضاهای آموزشی باشیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل به افتتاح آموزشگاه سردار سلیمانی در مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: در قالب طرح بازآفرینی شهری در مشگین‌شهر این مدرسه با همکاری راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی احداث شده تا با صرف اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان این مدرسه تحویل ساکنان این منطقه محروم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha