• دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401060705299
  • خبرنگار : 30188

چرا خرید تلویزیون سونی بهترین انتخاب است؟

چرا خرید تلویزیون سونی بهترین انتخاب است؟

خرید تلویزیون، اولین حلقه از زنجیره خرید لوازم خانگی است و از آن‌جا که برای هر کاری بهترین و بدترین‌ها را داریم ما می‌خواهیم بدانیم چرا خرید تلویزیون سونی بهترین انتخاب است؟ برندهای تولید کننده لوازم خانگی در سراسر جهان انگار رفاقت آن‌چنانی باهم ندارند و اکنون در رقابت تنگاتنگی با هم‌دیگر به فکر فتح کرانه‌های جدید از آسمان تکنولوژی هستند؛ سونی از برندهای پرطرفدار و محبوب است که هر ساله رقبای خودش را به مبارزه می‌طلبد. سال 1946 آغاز راه برند سونی در ژاپن بود که پس از طی مسیری پر پیچ و خم اکنون فعالیتی به گستردگی کل جهان دارد و تلویزیون‌هایش به عنوان گل سرسبد، به قلب هر خانه‌ای راه یافته‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از ژیارکالا، برند سونی همانند یک ویترین بزرگ است که تنوع تلویزیون در آن دست شما را برای خرید باز می گذارد؛ تلویزیون‌های هوشمند و معمولی، 4K، فول اچ دی و 8K و تلویزیون‌های اقتصادی و گیمینگ در این میدان هر کدام راه خود را در پیش گرفته‌اند و این شما هستید که انتخاب می‌کنید کدام مدل برایتان بهتر است؟ تلویزیون‌های سونی چندین مشخصه دارند که در برندهای دیگر قابل مشاهده نیست و شامل موارد زیر هستند:

  1. کیفیت تصویر رویایی
  2. رنگ و نور منحصر به فرد 
  3. سیستم عامل اندروید
  4. طراحی خاص

چرا خرید تلویزیون سونی بهترین انتخاب است؟

خلاقیت، نبوغ، شگفتی در کیفیت تصویر تلویزیون سونی

در نهایت به دنیای رنگارنگ تصویر در تلویزیون‌های سونی پا گذاشتیم! فعالیت سونی در بخش تلویزیون به اوج تخصص خودش رسیده است؛ یک تلویزیون سونی با هر وضوحی که باشد در بازار رقابتی این روزها می‌درخشد. نور پس زمینه Full Array LED، پشتیبانی از پردازنده XR و فناوری Triluminos در این مدل‌های جدید باعث شده‌اند زیبایی در تصویر آن‌ها رنگ حقیقت به خود بگیرد. این پردازشگر قدرتمند XR با ارائه پردازشی قوی و آنالیزی مختص به خود توانسته عملکردی منحصربه‌فرد در بالابردن کیفیت تصویر داشته باشد و می‌توان گفت به معنای واقعی تافته جدابافته است.

حتی اگر فیلم باز نباشید بازهم از برخی سریال‌ها و فیلم‌های هیجان‌انگیز این روزها نمی‌توان گذشت و همان‌طور که می‌دانید بیشتر صحنه‌ها و محتوای این فیلم‌ها در تاریکی ضبط شده‌اند پس اینجاست که نیاز به یک تلویزیون اولد سونی شدت می‌گیرد تا با جادوی خودش کنتراست و دقت بالاتر را برای این محتوا به ارمغان بیاورد. سونی کلکسیونی از تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر عالی دارد و از دید کاربران، تا به حال هیچ کدام از برندها نتوانسته اند تصویری به زیبایی سونی در تلویزیون‌هایشان خلق کنند.

چرا خرید تلویزیون سونی بهترین انتخاب است؟

اندروید همراه همیشگی سونی

داستان سونی در همکاری با سیستم عامل اندروید همچنان ادامه دارد و این می‌تواند پاسخی محکم به این پرسش که "چرا خرید تلویزیون سونی بهترین انتخاب است؟" باشد. سیستم عامل Android بهترین و محبوب‌ترین پلت‌فرم در میان سایر رقبایش از نظر رابط کاربری راحت، محیط زیبا و دسترسی آسان است، با توجه به بررسی‌های انجام شده، این سیستم عامل از محبوبیت بالاتری به نسبت به دیگر پلت‌فرم‌ها مانند تایزن و WebOS برخوردار است از این رو سونی با اندروید پیمان همکاری بسته و تا به امروز که تلویزیون‌های 2022 آخرین تولیدات این شرکت هستند بر سر پیمان خودش وفادار بوده است.

با استفاده از این سیستم عامل هوشمند، اکنون سونی توانسته سهم بزرگی از فروش بازار تلویزیون‌ها را به خودش اختصاص بدهد، از مهمترین امکانات سیستم عامل اندروید در تلویزیون‌های سونی دسترسی به سرویس‌های هوشمند و امکان پلی کردن ویدیوهای بارگذاری شده از فروشگاه آنلاین بر روی صفحه نمایش است.

قیمت تلویزیون سونی

تنها چیزی که در این میان ممکن است قلب طرفداران سونی را به درد بیاورد قیمت نسبتا بالای تلویزیون‌هایش است، یک تلویزیون سونی با تمام شگفتی‌هایی که دارد از قیمت بالاتری به نسبت رقبایش برخوردار است و همین یک مورد، خوب و بد ماجرا را کنار هم می‌گذارد و ممکن است ما را بین دوراهی قرار بدهد. اما با تمام این‌ها، تلویزیون سونی در بازار رقابتی جهانی حرف اول را می زند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تلویزیون سونی و مشاهده قیمت روز به وبسایت ژیار کالا در لینک زیر مراجعه کنید.
https://zhyarkala.com/tv/sony-tv/

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha