• دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401060705413
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

معاون عملیات فراجا:

۳۰ هزار نیروی پلیس آماده تامین امنیت زوار اربعین هستند

۳۰ هزار نیروی پلیس آماده تامین امنیت زوار اربعین هستند

ایسنا/کرمانشاه معاون عملیات فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: حدود ۳۰ هزار نفر از همکارانمان در سراسر کشور آماده تامین امنیت زوار اربعین و ارائه خدمات لازم به آنان هستند.

 سردار "حسین ساجدی نیا" در قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه که در مرز خسروی برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه اربعین انتظامی کشور از سال گذشته راه اندازی و هماهنگی های لازم در سطوح مختلف صورت گرفت تا امسال بتوانیم مراسم باشکوه اربعین را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا ۱۵ کمیته تشکیل شد و اعضای آن با جدیت وظایف محوله را انجام دادند و خوشبختانه اکنون در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین و حضور زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مشکلی برای اعزام و خدمات رسانی به زائرین وجود ندارد.

 ساجدی نیا با اشاره به اهتمام پلیس برای برقراری کامل نظم و امنیت و ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین، تصریح کرد: به همین منظور حدود ۳۰ هزار نفر از همکارانمان در سراسر کشور آماده تامین امنیت و ارائه خدمات لازم هستند.

معاون عملیات فراجا در ادامه با اشاره به حضور زائران دیگر کشورها از جمله افغانستان و پاکستان در کشورمان برای مشرف شدن به عتبات عالیات خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای تامین امنیت این افراد از مرزهای شرقی انجام و تاکنون نیز حدود ۴۰۰ نفر آنها وارد خاک کشورمان شده اند.

وی همچنین با اعلام اینکه تاکنون حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سراسر کشور برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده اند، افزود: پلیس امنیت عمومی فعالیت ویژه مجموعه گذرنامه خود را برای تسهیل در کار زوار آغاز کرده و خدمات لازم در سریعترین زمان ممکن به این افراد ارائه خواهد شد.

 ساجدی نیا یادآوری کرد: مرزهای شلمچه و چذابه در خوزستان، مهران در ایلام و خسروی در کرمانشاه محل تردد زائران اربعین خواهد بود و مرز سومار نیز برای تردد موکب داران درنظر گرفته شده است.

این مقام عالیرتبه انتظامی همچنین با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده و تمهیدات فراهم شده در استان کرمانشاه برای اربعین ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از مسیر تردد زائران صورت گرفت، روشنایی معابر به خوبی تامین و علائم هشدار دهنده و مسیرها کاملا مشخص شده بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز اهتمام بسیار خوبی در استان کرمانشاه برای ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین وجود دارد و قطعا زواری که مرز خسروی را انتخاب کنند با آسودگی خاطر می توانند به این سفر معنوی مشرف شوند.

 ساجدی نیا در پایان گفت: لازم است به صورت ویژه از سردار جاویدان فرمانده انتظامی استانکرمانشاه به خاطر مدیریت خوب در بحث آماده کردن فضا برای ایام اربعین حسینی (ع) و دیگر اقدامات انجام گرفته قدردانی کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha