• دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401060705602
  • خبرنگار : 50513

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی عنوان کرد

بخشودگی، امهال و تقسیط لیست بدهی ۳۰۰۰ میلیارد تومانی فعالان اقتصادی

بخشودگی، امهال و تقسیط لیست بدهی ۳۰۰۰ میلیارد تومانی فعالان اقتصادی

ایسنا/زنجان مدیرعامل سازمان تامین‌جتماعی از بخشودگی، امهال و تقسیط لیست بدهی فعالان اقتصادی کشور در سال گذشته به میزان ۳۰۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

میرهاشم موسوی ظهر امروز (۷ شهریورماه) در حاشیه افتتاح پروژه ملی استیل‌کورد شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صبا، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امروز در شرایطی هستیم که سازمان تامین‌اجتماعی در کنار حوزه کسب و کار قرار گرفته است، گفت: در دوران کرونا شاهد بودیم برخی از مراکز صنعتی که در حوزه تولید دچار مشکل شده بودند، تامین‌اجتماعی با امهال و بخشودگی جرایم در کنار فعالان این عرصه قرار گرفت.

وی با یادآوری اینکه پارسال بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد تومان بخشودگی، امهال جرایم بیمه‌ای و نیز تقسیط بدهی داشتیم، افزود: برای امسال نیز پیش‌بینی کرده‌ایم که اگر صنایع و مراکز صنعتی دچار مشکل شده باشند، باز هم در کنار این فعالان خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در خصوص میزان تقسیط بدهی انجام شده در استان زنجان نیز اظهار کرد: ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سه ماهه اول تقسط بدهی لیست‌های بیمه‌ای در استان زنجان داشتیم.

موسوی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه در زمینه افزایش سایر سطوح، مستمری‌بگیران مطالباتی داشتند، تصریح کرد: طبق دستور رئیس‌جمهور و پیگیری‌هایی که در دولت انجام و هماهنگی‌هایی که مجلس در این زمینه داشت، اختیاراتی که دولت به وزیران عضو تامین‌اجتماعی داد، در ماه گذشته افزایش سایر سطوح را برابر با مصوبه شورای کار داشتیم که در ماه جاری صدور احکام جدید و پرداخت را بر اساس احکام جدید برای مستمری‌بگیران خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه توسعه خدمات در حوزه بازنشستگان یکی از اولویت‌های سازمان تامین‌اجتماعی است، ادامه داد: درمان بازنشستگان یکی از موضوعاتی است که همواره در اولویت قرار داده‌ایم. همچنین مراکزی را برای بیماری‌های خاص و مزمن بازنشستگان در حال توسعه داریم.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون ۸۸ مرکز خدمات پزشکی برای بیماری دیابت و فشار خون با این رویکرد که بتوانیم بیماران خاص بازنشستگان را مورد توجه قرار دهیم، توسعه دادیم، عنوان کرد: برای بیماری‌های صعب‌العلاج و خاص دیگر نیز برنامه‌هایی داریم که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

موسوی از آغاز بحث کرامت رضوی که به مدت دو سال تعطیل شده بود، خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که امسال بالغ بر حدود ۱۰۰ هزار سفر را برای بازنشستگان تامین‌اجتماعی مهیا کردیم که امیدواریم کانون عالی بازنشستگان بتواند از این سفرها استفاده کافی را ببرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha