• دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401060705706
  • خبرنگار : 71594

فیروزی پور: ارکان حاکمیتی نظام با آسیب شناسی بستر مناسب برای اشتغال‌زایی را فراهم کنند

فیروزی پور: ارکان حاکمیتی نظام با آسیب شناسی بستر مناسب برای اشتغال‌زایی را فراهم کنند

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: ارکان حاکمیتی نظام با آسیب شناسی دقیق بستر مناسب برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید در جامعه را فراهم کنند.

به گزارش ایسنا، رحمت الله فیروزی پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی نوبت دوم امروز (دوشنبه ۷ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با استقرار دولت سیزدهم و حضور میدانی رئیس جمهور و هیات دولت و تلاش برای شناسایی مشکلات و موانع تولید نمی توان انکار کرد که آفت عریض و طویل اداری همچنان مانعی در مسیر ایجاد اشتغال و تولید وجود دارد، لذا انتظار می رود که ارکان حاکمیتی نظام با آسیب شناسی دقیق بستر مناسب برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید در جامعه را فراهم کنند.

وی در ادامه یادآور شد: در حوزه مسکن لازم است که ضمن اعطای تسهیلات کافی و یارانه مسکن به خانه اولی‌ها و اعمال مالکیت و عوارض بر مالکان دارای چند خانه و استفاده از نظرات تخصصی کارشناسان حوزه مسکن، تصمیم گیری مناسبی اتخاذ شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم موضوع بحران خشکسالی، کمبود آب و سیستم اصلاح فاضلاب و مسائل زیست محیطی را از جمله مسائل حوزه انتخابیه اش اعلام کرد و گفت: مسائلی که علاوه بر کشور در حوزه انتخابیه باید مورد توجه قرار گیرد موضوع انتقال آب به شهرستان نطنز است که حوزه انتخابیه ام در خصوص کم آبی به شدت در رنج است.

فیروزی ضمن تشکر از اقدامات وزارت راه و شهرسازی گفت: ضروری است با توجه به خواسته اهالی مردم نطنز در رابطه با تکمیل جاده قدیم نطنز- کاشان و روکش آسفالت ۸ کیلومتری بادرود- آقاعلی عباس که پناهگاه زائران سراسر کشور است و سایر راه های مواصلاتی حوزه انتخابیه در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

وی همچنین خواستار اعزام پزشکان متخصص مورد نیاز در بیمارستان های حوزه انتخابیه اش شد و تاکید کرد: تامین مایحتاج خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و تجهیزات مورد نظر در درمانگاه های حوزه انتخابیه از خواسته های مردم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت خاص دولت بر فعالیت های معدن در حوزه شهرستان حوزه انتخابیه با توجه به اعتراضات مردم مورد توجه قرار گیرد. یکی از مواردی که جزو خواسته های مردم جوشقان است موضوع توقف معدن سنگ آهن است که نگرانی جدی همه مردم را برای این معدن که بر روی چشمه سارهای آب کامو و چوگان قرار گرفته ایجاد کرده است، بنابراین باید مورد توجه وزارت صمت و نیرو قرار گیرد و از مجوز بهره برداری آن جلوگیری شود.

فیروزی در پایان در رابطه با حوزه آبخیز گاوخونی تاکید کرد: به استناد مدارک متقن توسط فعالیت بهره بردار معدن سنگ که از نظر کمی تا یک پنجم از دبی واقعی کاهش آب داشته و در حال خشک شدن است و از نظر کیفی آلوده به فلزات سنگینی مانند سرب بوده است، مجددا تاکید می کنم مسئولین وزارت صمت، نیرو و جهاد کشاورزی و مسئولین استان نسبت به توقف معدن سنگ تصمیم گیری منطقی داشته باشند تا مردم منطقه از نگرانی در آیند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha