• دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401060705903
  • خبرنگار : 50039

همزمان با هفته دولت؛

۱۴۱۵ واحد مسکن روستایی گلستان افتتاح شد

۱۴۱۵ واحد مسکن روستایی گلستان افتتاح شد

ایسنا/گلستان ساعتی پیش، یک هزار و ۴۱۵ واحد مسکن روستایی گلستان به همراه دیگر پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با حضور "مجید جودی" معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و "علی‌محمد زنگانه" استاندار گلستان به صورت متمرکز افتتاح شد.

سیدمحمد حسینی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در آیین افتتاح این پروژه‌ها که به شکل متمرکز در روستای  "وحدت اسلامی" بخش وشمگیر شهرستان آق‌قلا برگزار شد، با تأکید بر اینکه بنیاد مسکن متولد انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۱۴۱۵ واحد مسکونی روستایی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جهت بهره مندی ۱۴۱۵ خانوار افتتاح شد.

وی با بیان اینکه افتتاح و کلنگ زنی ۹۱ طرح و پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار ۸۰ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان جهت بهره مندی ۳۳ هزار و ۱۳۸ خانوار از دیگر اقدامات بنیاد مسکن در این استان است، خاطر نشان کرد: همزمان با این هفته ۵۰۰ جلد سند مالکیت اراضی ملی روستایی به روستاییان تحویل داده شد.

حسینی با اشاره به اینکه ۴۶ پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۵۸۸ میلیون تومان نیز در هفته دولت ۱۴۰۱ افتتاح شد، افزود: این پروژه‌ها جهت بهره‌مندی ۱۸ هزار و ۶۹۰ خانوار می باشد.

وی کلنگ زنی ۴۵ پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان برشمرد و توضیح داد: با تکمیل این پروژه‌ها ۱۴ هزار و ۴۴۸ خانوار از دیگر اقدامات بنیاد در این استان بهره مند شدند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه در مراسمی را که در شهرستان آق‌قلا برگزار شد، عملیات احداث فاز اول پروژه ۲۰۰ واحدی مسکن جوانان در روستای وحدت اسلامی این شهرستان آغاز شد، افزود: این پروژه با اعتبار اولیه ۴۰ میلیارد تومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان اجرایی می شود.

به گزارش ایسنا، در حاشیه برگزاری آیین افتتاح این پروژه‌ها که با حضور معاون بنیاد مسکن کشور و استاندار گلستان برگزار شد نمایشگاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های روستایی شهرستان آق‌قلا برپا شده بود که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha