• دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401060705913
  • خبرنگار : 71505

استاندار تهران تاکید کرد:

تبدیل کشور به کارگاه بزرگ سازندگی/بهره‌برداری از ۷۹ پروژه در شهرستان دماوند همزمان با هفته دولت

تبدیل کشور به کارگاه بزرگ سازندگی/بهره‌برداری از ۷۹ پروژه در شهرستان دماوند همزمان با هفته دولت

استاندار تهران با تاکید بر اینکه امروز کشور به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است از افتتاح ۷۹ پروژه به اعتبار ۳۰۷ میلیارد تومان در شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در حاشیه سفر به شهرستان دماوند و افتتاح پروژه‌های هفته دولت در جمع خبرنگاران گفت: امروز در شهرستان دماوند بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت را از بخش رودهن با افتتاح مدرسه‌ای خیّرساز آغاز کردیم. خوشبختانه پروژه‌های بسیار خوبی در دماوند برای هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد. در مجموع در کل استان تهران ۷۱۵ پروژه با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان برای هفته دولت آماده شده بود که بخش اعظم آن با حضور معاون اول رئیس‌جمهور جمعه گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: خوشبختانه شهرستان‌های استان تهران با همکاری بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های تاثیرگذاری رادر جهت حل مشکلات شهروندان آماده کرده‌اند. در شهرستان دماوند ۷۹ پروژه به اعتبار ۳۰۷ میلیارد تومان امروز به بهره‌برداری رسید که نخستین پروژه مدرسه‌ای خیرساز به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع در چهار طبقه بود. بخشی از اعتبار این پروژه توسط خیرین و بخشی توسط نوسازی مدارس تامین شده بود. پنج میلیارد تومان ارزش زمین و ۱۳ میلیارد تومان هزینه ساخت این مدرسه بوده که در مجموع با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان امروز به بهره‌برداری رسید.

وی تاکید کرد: در کشور شاهد گشایش هستیم و اقدامات بسیار خوبی در دولت مردمی انجام شده است. در مدیریت کرونا شاهکاری در دولت اتفاق افتاد و طرح بزرگ عادلانه‌سازی یارانه‌ها با تصمیم رئیس‌جمهور به نفع مردم در نخستین سال دولت اجرایی شد.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه کشور به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است، افزود: در هفته دولت ۷۱۵ پروژه با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. پروژه‌های بزرگی که برخی از آنها سال‌ها مسکوت مانده بود و امروز با بهره‌برداری از آنها طعم شیرین خدمت برای مردم امکان‌پذیر شده است. در شهرستان دماوند نیز بخشی از تعهدمان درخصوص مسکن مهر محقق شد و پس از سال‌ها عملیات اجرایی فاضلاب شهر دماوند آغاز شده است و گره‌گشایی‌هایی در شهرک صنعتی دماوند انجام شد.

وی تاکید کرد: امروز شاهد مشارکت بیش از پیش مردم در بخش‌های مختلف هستیم به شکلی که خیرین در ساخت مدارس نقش بسزایی را ایفا کرده‌اند. رقم بی‌سابقه‌ای برای نوسازی مدارس اختصاص پیدا کرده است. ۲۵۰۰ میلیارد تومان ظرف دو سال در سفر رئیس‌جمهور به استان تهران برای نوسازی مدارس اختصاص پیدا کرد. این رقم در کنار مشارکت خیرین می‌تواند بخش زیادی از مشکلات استان در حوزه نوسازی مدارس را حل و فصل کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha