• سه‌شنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۰:۵۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401060806003
  • منبع : نمایندگی خوزستان

پیمانکار موزه:

هنوز یک سال از قرارداد موزه هنرهای معاصر اهواز مانده است

هنوز یک سال از قرارداد موزه هنرهای معاصر اهواز مانده است

ایسنا/خوزستان پیمانکار موزه هنرهای معاصر اهواز گفت: موزه هنرهای معاصر در قراردادی هشت ساله و تا یکم شهریور سال ۱۴۰۲ به بخش خصوصی واگذار شده و صرفاً اشتباه تایپیست در آن زمان بوده که مدت زمان قرارداد را هفت سال نوشته است.

محمد منوچهری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه اداره کل ارشاد خوزستان هنگام واگذاری موزه وعده‌های بسیاری را برای تخصیص اعتبار داده تصریح کرد: علی‌رغم وعده‌های اداره ارشاد و گفته‌های آنها مبنی بر این که اگر برنامه‌های فرهنگی و نمایشگاه برگزار کنیم به ما تخصیص اعتبار می‌دهند، متاسفانه هیچ چیزی به ما تعلق نگرفت و فقط با عدم پایبندی وزارت ارشاد به تعهدات مواجه شدیم.

پیمانکار موزه هنرهای معاصر اهواز در خصوص برنامه‌های اجرا شده هنگام واگذاری موزه به بخش خصوصی گفت: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی، بازدید هنرمندان جهانی از کشورهای مختلف، برگزاری نمایشگاه از ۲۷ کشور جهان و... از جمله اقدامات فرهنگی‌اند که برگزار شدند و بابت این برنامه‌ها در حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم.

او افزود: با همه هزینه‌های میلیاردی و اقداماتی که انجام دادیم نه تنها تخصیص اعتبار و حمایتی صورت نگرفت بلکه حتی کوچک‌ترین تقدیری از ما نشد.

منوچهری تصریح کرد: علی‌رغم همه اظهارنامه‌ها، هشدارها و نامه‌نگاری‌هایی که انجام دادیم فقط با بی‌اعتنایی مدیران مواجه شدیم و همین معضل موجب شد بخش‌هایی از موزه چندین بار مورد سرقت قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه براساس قرارداد ۴۰ درصد هزینه‌های آب، برق و انشعابات را باید اداره ارشاد پرداخت می‌کرد توضیح داد: اداره ارشاد هیچ گونه پرداختی را متقبل نشد و با اینکه چند ماهی را به جای ارشاد قبوض را پرداخت کردیم اما متأسفانه و به دلیل هزینه‌های سنگین دیگر قادر به پرداخت نبودیم.

پیمانکار موزه هنرهای معاصر اهواز خاطرنشان کرد: از همان روز اول واگذاری موزه شروع به بازسازی آن کردیم و تمام مستندات و عکس‌های قبل و بعد از واگذاری نشان‌دهنده این امر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha