• سه‌شنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401060806266
  • خبرنگار : 50184

افتتاح "پارک آبی" کرمانشاه به هفته گردشگری افتاد

افتتاح "پارک آبی" کرمانشاه به هفته گردشگری افتاد

ایسنا/کرمانشاه وعده افتتاح بزرگترین مجموعه آبی تفریحی ورزشی غرب کشور -پارک آبی کرمانشاه- که قرار بود هفته دولت عملی شود، به دلیل عدم تکمیل پروژه محقق نشد و حالا وعده یک ماه دیگر برای افتتاح آن داده می‌شود.

اصغر رشنو معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان کرمانشاه که پیش از این از افتتاح این پروژه در هفته دولت خبر داده بود، در گفت و گو با ایسنا، در خصوص چرایی تاخیر در افتتاح این پروژه اظهار کرد: پروژه مجموعه تفریحی سرگرمی(پارک آبی ) کرمانشاه که حدود دو سال پیش عملیات اجرایی آن آغاز شد، حدود یک ماه دیگر افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: ابتدا قرار بود که این پروژه به مناسبت هفته دولت افتتاح شود، اما با توجه به وجود برخی نواقص جزیی مانند نصب بخشی از کاشی کاری ها و نظافت فضا تصمیم گرفته شد که افتتاح آن حدود یک ماه دیگر و به مناسبت هفته گردشگری انجام گیرد.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی کرمانشاه اضافه کرد: تمام تجهیزات این پروژه خریداری و به طور کامل نصب شده است، اما با توجه به اینکه می خواستیم پروژه ای با کیفیت افتتاح کنیم، افتتاح آن به حدود یک ماه دیگر افتاد.

وی تصریح کرد: پروژه پارک آبی کرمانشاه مشتمل بر سرسره های هیجانی، استخر کودکان و بزرگسالان، سالن بدنسازی، آب درمانی، ماساژ درمانی و ... است که با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان احداث شده است.

به گفته این مسئول، حدود 10 میلیارد تومان از این اعتبارت تسهیلات اعطایی و مابقی آورده خود سرمایه گذار بوده است.

وی مساحت این پروژه را هم بیش از 4700 متر اعلام کرد و گفت: در تلاشیم تا از وزیر میراث فرهنگی و یا یکی از معاونین ایشان برای حضور در مراسم افتتاح این پروژه دعوت کنیم.

وی در ادامه از افتتاح پنج پروژه حوزه گردشگری در هفته  دولت خبر داد و افزود: یکی از این پروژه ها مجتمع خدماتی رفاهی در مسیر جاده سرپل ذهاب به کرمانشاه است که در زمینی با زیربنای یازده هزار متر مربع و اعتبار حدود 20 میلیارد تومان ساخته شده تا به زائرین عتبات عالیات در این مرز خدمات رسانی داشته باشد.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی کرمانشاه با بیان اینکه در این هفته دو اقامتگاه سنتی در شهر کرمانشاه و دو اقامتگاه بوم گردی در روستاهای کندوله و پریان هم افتتاح شده، عنوان کرد: اقامتگاه روستای پریان، خانه "نون. خ" در فصل سوم این سریال است که دارای 9 اتاق بوده و فضای بسیار مناسبی برای پذیرایی از گردشگران محسوب می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha