• سه‌شنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401060806473

معاون استانداری فارس:

انعکاس خدمات دولت بخشی از جهاد تبیین است

انعکاس خدمات دولت بخشی از جهاد تبیین است

ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توجه به جهادتبیین در ابعاد مختلف خاطرنشان کرد که انعکاس دقیق و صادقانه خدمات و اقدمات دولت اقدامی در راستای جهاد تبیین است.

عبدالعلی کریمی سه‌شنبه ٨ شهریور در مراسم بزرگداشت شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با بیان اینکه اخلاص و خدمت بی ریا از ویژگی‌های آن شهیدان بود، گفت: برخی که انتظارات ویژه از آنها می‌رفت در مقاطع حساسی بصریت خود را از دست دادند و وضعیت فعلی کشورهای همسایه در ابن برهه زمانی نیز مصداق این مدعاست و مشاهده می‌شود که همزمان با ایام اربعین، سعی در نا امن کردن فضا دارند.

معاون استانداری فارس ضمن ابراز امیدواری نسبت به ختم بخیر غائله عراق و فراهم شدن امکان برگزاری اربعینی باشکوه، هفته دولت را نمادی برای بیان خدمات دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی دانست و تاکید کرد که بیان و انعکاس خدمات و اقدامات بخش‌های مختلف دولتی، به نوعی عمل به جهادتبیین است.

کریمی گفت: با روی کار آمدن دولت مردمی، مشاهده می‌شود که شخص اول اجرایی کشور خود در بطن جامعه حضور دارند و مردم هم درک می‌کنند که این دولت برای خدمت به آنها آمده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در استان فارس هم در این هفته استاندار و معاونین و مدیران دستگاههای اجرایی در شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند که نشان دهنده اهمیت کار برای مردم است.

او همچنین اعلام کرد که در هفته دولت امسال حدود ٧٨٢ طرح در شهرستان‌های مختلف در سطح استان با سرمایه‌ای بالغ ٧ هزار  ٦٠٠ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و صدها اشتغال با افتتاح این طرح‌ها ایجاد شده است.

معاون استانداری فارس اضافه کرد: اگرچه با قطعی‌های مکرر برق در سالهای قبل با مواجه بودیم اما علی‌رغم خشکسالی‌ها امسال قطعی در تابستان به حداقل و مصرف به اوج رسید.

کریمی گفت: در بخش آب نیز با اینکه با مشکلات متعدد مواجه هستیم اما دستگاههای خدمات رسان اجازه ندادند که مشکلی ایجاد شود.

انعکاس خدمات دولت بخشی از جهاد تبیین است

انعکاس خدمات دولت بخشی از جهاد تبیین است

انعکاس خدمات دولت بخشی از جهاد تبیین است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha